Journal Man: Sandi Pego
Journal Man: Sandi Pego

Journal Man: Sandi Pego

Danas svatko može postići popularnost, ali rijetki su oni koji uspiju trendove nametnuti kao vodeće i u kojima internetska zajednica pronalazi vlastiti uzor. Govorimo ni manje ni više, nego o Sandiju Hadžiću/Pegi. Ovo je prilika da ga malo bolje upoznate. Influencer i poduzetnik Sandi Pego vlasnik je full service marketinške agencije koja se kroz pet godina poslovanja može pohvaliti suradnjom s poznatim svjetskim brendovima.

Kao poduzetnik Sandi je suvlasnik i tri restorana te jednog zagrebačkog kluba. Sandi Pego voli plesati, voli humor, i pozitivne ljude. Zaljubljenik u kreativu koji je ujedno i vrsni TikToker, poznat je po dobroj energiji i konstantnim probojima inspiracije. Ako ste zainteresirani za ples, budite sigurni da ćete imati najboljeg plesnog partnera.

Sandi Pego i stvaranje novih trendova

  • Kako je to biti influencer u Hrvatskoj i s kojim se predrasudama najčešće susrećete?

Rekao bih da je digitalni marketing sve jači i prepoznatljiviji u Hrvatskoj, a brendovi sve više traže načine putem kojih će doći do što većeg broja ljudi. Vjerujem da svakog influencera koji se posveti svom contentu čeka svijetla budućnost. Smatram da velika većina influencera na našoj sceni ne iskorištava 100 % potencijala i plasira sadržaj bez razmišljanja i posljedica.

Predrasuda uvijek ima, ali ono što je bitno je baviti se onim što voliš i ne reagirati pretjerano na negativni utjecaj onih koji influence smatraju „besposličarenjem“. Iskrivljena slika javnosti je došla baš iz tog razloga što danas mali broj ljudi razmišlja o posljedicama svog contenta. Uvijek volim reći, plasiraj ono što bi i svome djetetu dao da gleda bez nadzora roditelja.

  • Poznato je da je TikTok treća najjača društvena mreža na svijetu. Na njoj se može pronaći puno edukativnog, motivacijskog i zabavnog sadržaja, ovisno o želji promatrača. Kako i zašto ste se odlučili za TikTok?

Točno to, TikTok je društvena mreža o kojoj pričam od 2018. godine gdje sam pokušao uvjeriti, kako klijente tako i influencere da krenu snimati i tako postanu konzistentni u samim počecima. Na prste jedne ruke može se izbrojati koliko je njih poslušalo, a već danas 2022. svi žele plasirati content na svoj TikTok profil. S druge strane, ja sam odlučno i hrabro išao svojim putem i evo danas brojimo 900 tisuća problema. 🙂

@sandipego

Hvala svima koji su vjerovali! Idemo dalje prema 1M 🎉 @cindysostaric #fyp #tiktok #family #couple #trend #dance

♬ Captain (whistle) - Nutcase22

Želio sam stvarati content koji može oraspoložiti ljude, a ono najbitnije da svom djetetu možete dati da gleda sadržaj od kojeg ne trebate strahovati da će utjecati na djetetovo odrastanje. Ne samo da sam dobio jednu dobnu skupinu „klinaca“, već sam uspio pridobiti i njihove roditelje koji su shvatili da je i njima sadržaj simpatičan. Uspjeli smo u onome što smo planirali. 🙂

@sandipego

Moja Talijanka 😍🇮🇹🇭🇷 Obožavam je 😍

♬ Sneaky Snitch - Kevin MacLeod
  • Koja je prednost TikToka u odnosu na druge društvene mreže?

Prednost TikToka je ta što mlađe generacije, a sad već i one malo starije imaju priliku na najlakši mogući način pokazati svoju kreativnost. Uz poznavanje trendova možete vrlo lako stvoriti viralan sadržaj, a ovisnost o mreži se stvara jednostavno savršeno postavljenim algoritmom gdje svakome korisniku već nakon par minuta TikTok pruža sadržaj kojeg i sam želi pratiti.

  • Svakodnevno objavljujete videe zabavnog formata na svom TikTok profilu koji broji gotovo 900 tisuća pratitelja. Što mislite, čime ste osvojili toliki broj publike?

Kako sam i maloprije rekao, content smo u početku stvarali isključivo za generaciju Z, a kontrolom roditelja nad svojom djecom smo dobili i još jednu targetnu skupinu koja je koncentrirana na naš sadržaj. Vjerujem da je danas teško naći sadržaj kojeg možete dati svojem djetetu da prati, a pritome ne kontrolirati sadržaj koji gleda. Pozitivnu energiju žele svi, a ono što smo mi postigli je jedan „veliki balon“ ljudi kojima uspijemo staviti osmijeh na lice.

@sandipego

Jedini način da uspiješ je da sve negativne misli odbaciš što dalje od sebe i ne odustaješ. #boostervibes #mineralchallenge #vichy

♬ I'm Saying Goodbye - Loving Caliber
  • Pretpostavljam da većina roditelja smatra kako imate jednaku ulogu u odgoju njihove djece kao i oni. Koje je Vaše mišljenje o tome?

Definitivno, biti influencer jedan je od najtežih poslova ukoliko ga radite kako bi to trebalo izgledati. Biti influencer ne znači spavati do podneva i ne raditi ništa. Kao influencer se ujutro budite razmišljajući kako plasirati sadržaj koji neće utjecati na odgoj djece, a opet pridobiti pažnju njihovih roditelja.

Ježim se samo kad pomislim da će se jednog dana moje dijete ugledati na nekog influencera koji ima iskrivljeno razmišljanje i štetan utjecaj na njega. Nekada smo držali postere Jordana, Metallice, 2 Pac-a i ostalih, a danas nove generacije isto to vide u influencerima koji su im uz svu ovu digitaliju puno pristupačniji.

  • Vlasnik ste marketinške agencije i poduzetnik. Što Vašu agenciju izdvaja u odnosu na konkurenciju i, generalno, što jedna agencija treba posjedovati da bi dobro poslovala?

rinzol je full marketinška agencija koja je relativno mlada u odnosu na konkurenciju, ali ono što nas definitivno izdvaja je sami pristup prema klijentima, drugačija metodologija rada kao i to što pokušavamo biti trend makeri – stvarati trendove, a ne samo biti oni koji ih prate. Zamalo sam zaboravio, vlasnik Pego je trenutno u TOP 10 TikTokera na balkanu, a vrlo blizu i na drugim društvenim mrežama što znači da nam je digitala u malom prstu. 🙂

  • Što biste naveli kao glavne prednosti kampanja za brendove preko društvenih mreža?

Marketing na društvenim mrežama postao je neizostavan dio komunikacije svakog brenda, a prednost takvog vida komuniciranja je kreiranje ciljanog sadržaja prema ciljano targetnoj skupini. Puno opušteniji sadržaj, uz kreiranje prilagođeno određenom području stvara puno veći „brand awareness“ od klasičnih kanala koji su se do sada koristili. Jedna od velikih odlika je i sama brzina postavljanja novih informacija, kao i povratna informacija kupaca koja se potencijalno može iskoristiti za stvaranje novog sadržaja na društvenim mrežama.

Usto, sami vam kupci stvaraju novi sadržaj putem svojih komentara. No najvažnija stvar kod stvaranja novih kampanji na društvenim mrežama je da u svojoj branši postanete trend maker – da kreirate trendove, a ne da ih pratite. Bitno je da drugi krenu pratiti vas. Kao glavni element pozicioniranja na digitalnim mrežama je i pametno, ciljano i efikasno oglašavanje.

Ova tri atributa nit su vodilje digitalnog oglašavanja, ali i glavna i najjača konkurentska prednost za razliku od drugih kanala. Niti jedan oblik oglašavanja ne može komunikacijski točno pogoditi potrošača u njegovu srž, odnosno ne može ciljano slati informaciju koja je njegov predmet interesa. Niti jedno oglašavanje nije točno i precizno mjerljivo kao što je to analitika digitalnog oglašavanja gdje točno znamo gdje je naš budžet uložen i koliki je njegov povrat.

  • Koji je Vaš poslovni moto?

MOŽE – jer tko kaže da se ne može?

  • Kako izgleda jedan Vaš radni dan?

Ne bih rekao radni dan, rekao bih radni dan i noć. 🙂 Ja sam osoba koja voli raditi, možda nekada i previše. Sada radimo, a kasnije ćemo odmarati i uživati. Kad Cindy zagalami, to znači da moram više vremena posvetiti obitelji. 🙂

  • Što najviše volite kod svog posla, a što smatrate najvećim izazovom?

Osoba sam koja uživa u svakom poslovnom procesu, volim svoj posao i ne smatram ga teškim, pogotovo kad volite ono što radite. Najveći izazov je onaj koji imamo sami sa sobom, a to je da čvrsto stojimo na zemlji i da nas ništa ne može spriječiti u ostvarenju naših ciljeva.

  • Koji biste koristan savjet dali budućim poduzetnicima prilikom pokretanja vlastitog posla?

Jedini savjet koji mogu dati je da nitko ne može utjecati na vaš uspjeh osim vas samih i jedina stvar koja vam može stati na put je odustajanje. Ukoliko ne odustajete i razmišljate pozitivno, sve u životu možete i ostvariti.

  • Vjerno smo pratili Vaš put u popularnom plesnom showu Nove TV. Već od prve emisije nametnuli ste se kao mogući pobjednik uz svoju mentoricu Helenu Janjušević. Pobjeda vam je izmakla za dlaku te ste u finalu završili na drugom mjestu. Osjećate li nakon showa i dalje jednaku strast prema plesu?

Nažalost, trenutno nemam vremena pohađati radionice ili satove plesa zajedno sa svojom životnom partnericom pa svoje plesne korake isprobavam unutar svoja četiri zida ili na nekom ludom partyju. 🙂 PSZ ostat će mi u dobrom sjećanju i definitivno nakon što bebica dođe na svijet krećemo sa satovima Salse. Strast je i dalje tu i vjerujem da će biti do kraja života.

  • Koje ciljeve u bliskoj budućnosti imate želju ostvariti? Možete li nam otkriti na kojim projektima radite?

Kada bih vam počeo nabrajati na kojim sve projektima radim mislili biste da sam lud. Nastojimo prebaciti ured agencije na bolju i veću lokaciju, a ono na čemu nam je trenutni fokus je noćni klub kojeg smo nedavno zatvorili i za kojeg moramo naći novi prostor zbog isteka ugovora. Tu je i Činkica Cafe – mjesto slatkih i slanih snova s kojim planiramo ići u rebranding i otvaranje novih lokacija.

Razmišljamo o novim koncetima koje bismo plasirali na tržište, stvaramo novi „merch“ Pego Familije za naše pratitelje te još puno toga što ne smijem sada otkriti. 🙂 Kada imaš oko sebe tim ljudi koji misli na sličan način kao i ti, sve je nekako lakše i brže.

  • Uskoro Vas čeka velika životna uloga – postat ćete otac. Je li sve spremno za dolazak prinove?

To me trenutno najviše veseli, a supruzi i meni to je glavna preokupacija zadnjih nekoliko mjeseci. Sobica za bebicu je oko 80 % posložena. Vjerujem da je sve spremno te se veselimo postati, kako svi kažu, najbolji roditelji svojoj djeci!

Učitati još
Zatvori