Journal Man: Off-White službeno je predstavio svoju prvu beauty liniju
Journal Man: Off-White službeno je predstavio svoju prvu beauty liniju

Journal Man: Off-White službeno je
predstavio svoju prvu beauty liniju

Off-White predstavio je debitantsku beauty liniju koja je iznenada ugledala svjetlo dana. Ulična modna marka objavila je da će proširiti svoj portfelj, razgranavši se s novom uniseks linijom pod nazivom „PAPERWORK“ – vizija koju je stvorio vizionar Virgil Abloh prije svoje smrti.

Off-White ulazi u svijet ljepote s četiri mirisa, a kasnije će se proširiti na make up i lakove za nokte. Već dostupna četiri mirisa nemaju konkretno ime, nego samo nose brojeve, a na taj način nije se pokušalo utjecati na to kako se netko treba osjećati dok ih nosi.

Marka ima za cilj progurati dnevni red industrije ljepote naprijed kroz inkluzivnost, zagovarajući sve rase, spolove i dobne skupine u novom dobu ljepote. U suradnji s proslavljenim parfumerima uključujući Alexis Dadier, Jerome Epinette i Sidonie Lancesseur, Abloh je kreirao četiri različita mirisa. Jedan je opisan kao svjež, sportski, seksi i svakodnevni miris s prizvukom 90-ih, dok je drugi mješavina citrusa koja potiče samopouzdanje i energiju. Treći miris je za klasični, konceptualni romantičar, dok je završni eau de parfum definiran kao podsjetnik na prirodu.

Koliko god ova linija beauty proizvoda zove na slobodno umjetničko izražavanje, jedan od glavnih zahtjeva bio je da je i praktična. Ovim potezom Off-White je još jednom dokazao da sa svojom publikom, i društvom općenito, vodi dijalog koji ostavlja prostor za samoekspresiju, međusobni utjecaj i suradnju te poboljšanje korisničkog iskustva. Kolekcija Off-White „PAPERWORK“ dostupna je u odabranim trgovinama i online.

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori