Journal Man: Mango ima novu liniju za muškarce u suradnji s poznatim graffiti umjetnikom

Journal Man: Mango ima novu liniju za muškarce u suradnji s poznatim graffiti umjetnikom

Spoj Mango stila i umjetnosti Andre Saraiva

Jedan od najpoznatijih brendova high street mode, Mango spojio jer svoj dizajn s jedinstvenim izričajem graffiti umjetnika André Saraiva. Zajedno su svoju estetiku pretočili u novu mušku kolekciju T – shirt majica i popularnih hoodica. No, u ovoj se kolekciji mogu pronaći i jakne idealne za casual stil modernih muškaraca.

“Bit grafita je sloboda”, ističe Saraiva. “Dakle, kad sam ovaj projekt pokrenuo s Mangom, ideja je bila da ljudi mogu osjetiti individualnost i stvoriti vlastite komade koji su posve drukčiji “.

Umjetnost sa zidova sada krasi odjevne komade Manga

Umjetnički izričaj koji je Saraiva prenosio na zidove, sada je otisnut na odjevnim komadima kojima će karakter udahnuti svatko tko ih nosi. Time se posebno naglašava individualnost svakog komada.

Ono što je posebno zanimljivo, ružičasta boja i osmijeh, znakovi su identiteta Saraive koji prenosi na odjeću.

Umjetnik objašnjava da se ružičasta boja uvijek povezuje sa ženama, a osmijeh s djecom pa je namjerno to spojio u svoj prepoznatljivi znak i udahnuo mu mušku energiju. Kad nitko to ne koristi u tom kontekstu, ja ću, poručuje umjetnik.

Pogotovo stoga što se s grafitima često povezivao negativan stav. Odnosno percepcija da je riječ o huliganstvu, bandama i agresivnoj prirodi. Zato Saraiva naglašava da će slikati osmijeh koji ima više veze s ljubavlju i dobrim vibracijama i to je poruka koju šalju njegovi graffiti.

Kako je sve počelo?

Sredinom 80-ih otkrio sam grafite u Parizu, kada sam bio  14 – godišnjak. Bilo je to vrlo ranih dana grafitne kulture i nije bilo reference, niti časopisa, a nije bilo ništa slično na televiziji, pa smo stvorili taj jezik, pojašnjava Saraiva i dodaje kako su mu graffiti dali samopouzdanje.

Uz njih je naučio da mu ne treba ničije odobravanje. Tako je i stvorio svoj logo jer je htio biti drugačiji, s obzirom na to da su svi graffiti umjetnici pisali svoja imena, a on je u slovu A prepoznao zanimljiv znak, pokret i energiju koju sada prenosi i na odjevnu kolekciju za muškarce koju je dizajnirao i lansirao Mango.

Čini se kako poduzetnički duh koji je u karakteru ovog umjetnika neće stati samo na ovoj Mango kolekciji. On svoje ideje želi širiti u zajednici na različite načine, a sanja i o svom restoranu te poručuje da umjetnost pripada svima.

Foto: Mango

Učitati još
Zatvori