

Ove subote smo prisustvovali događaju na kojem smo ispratili premijerno prikazivanje nove imidž kampanje Mjesto za pamćenje, hotelskog brenda Mona Plaza, u suradnji sa Sarom Jo kao licem kampanje. Samom događaju je prisustvovovao i veliki broj javnih osoba iz svijeta glazbe, filma i influencea.



Mona Plaza = Jedinstveno iskustvo
Mona Plaza kreira jedinstvena iskustva i događaje kao nitko drugi. Svjesni da gosti ne žele rutinu, već nešto nesvakidašnje, lokalno i jedinstveno, uspjeh ovog domaćeg hotelskog brenda je jednostavan. Spoj internacionalnih standarda, domaćeg gostoprimstva, kulture, iskustava i ljudi, dovoljan su razlog da se gosti vraćaju iznova.
Mona Plaza hoteli se nalaze na jedinstvenim lokacijama. Svaki je ispunjen bogatom kulturom, povijesti, pričama i tradicijom. Ovaj brend kreira trajne vrijednosti koristeći vrhunski dizajn i povijesno nasljeđe s duboko usađenom etikom personalizirane usluge. Ima i poziciju vodeće domaće kompanije koja je sinonim za mjesto za pamćenje.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Mona Plaza x Sara Jo
Kampanja naziva Mjesto za Pamćenje predstavlja kreativnu sinergiju između Mona Plaza hotela i Sare Jo. Spaja domaću gostoljubivost s beskrajnim mogućnostima za odmaranje, avanturu, zabavu, doživljaj i istraživanje samih destinacija. Ovaj ambiciozan projekt nudi gostima nešto više od običnog putovanja. Pruža im priliku da stvore sjećanja koja će trajati čitavog života i upoznavanje mjesta koje se pamti.
Suradnja između ovog domaćeg hotelskog lanca i popularne glazbene zvijezde kao ambasadorice brenda, Sara Jo donosi novu dimenziju iskustva u hotelima Mona Plaza Beograd i Mona Plaza Zlatibor. Obećava nezaboravne trenutke za sve goste. Predstavlja to mjesto gdje se vrednuju sva mala životna iskustva, taj osobni trenutak prilikom dolaska u hotel, lokalni specijalitet koji gost proba, udobnost spavaće sobe, vruć tuš nakon nastupa, ta slika koja je napravljena na jednoj od destinacija.




Mjesto za pamćenje
Sara Jo, poznata po svojoj strastvenoj izvođačkoj karijeri i izvanrednom talentu, nije samo glazbena ikona – ona je i putnica avanturističkog duha koja cijeni jedinstvene doživljaje i udobnost.
Mona Plaza je, s druge strane, sinonim za gostoprimstvo i istinski jedinstvenu uslugu. Ova suradnja obećava gostima pružiti nešto sasvim posebno, sve te nezaboravne trenutke, pružiti im priliku da dožive svijet trajnih vrijednosti i otkrije mjesto za pamćenje.

Naša kampanja Mjesto za Pamćenje ima za cilj prenijeti energiju i strast koju Sara Jo unosi u svoju glazbu na iskustvo boravka u hotelima Mona Plaza. Želimo da naši gosti osjete istu inspiraciju, slobodu i avanturistički duh koji Sara Jo njeguje u svojoj umjetnosti, izjavio je Zarija Vilaret, direktor marketinga.
Sara Jo je također izrazila oduševljenje zbog ove suradnje, ističući da je Mona Plaza izbor koji odražava njene visoke standarde kvaliteta i usluge. Oduvijek sam tražila smještaj koji se ističe po svojoj jedinstvenosti i udobnosti. Mona Plaza je upravo takav brend i presretna sam što mogu da budem dio ove kampanje.
Više informacija na www.monaplaza.com.
Članak je preuzet s portala Journal.rs
Foto: Mona Plaza promo