
Legendarni dizajner Alber Elbaz ponovno se vraća s novim modnim pothvatom, AZ Factory. Inače dugogodišnji kreativni direktor poznatog brenda Lanvin, nakon pauze odlučio je započeti vlastitu modnu marku naziva AZ Factory. Elbaz ističe kako je cilj AZ Factory transparentnost, odnosno vodi se mantrom kako moda nema određenu veličinu. Glavni cilj brenda je poticanje inkluzivnosti u modi, što dokazuje raspon širina od XXS do 4XL. Za high – end brend to je ovih dana prava rijetkost. Az Factory donosi kolekciju My Body koja je kreirana za svakidašnju ženu.

Inkluzivna kolekcija po mjeri za svakoga
Elbaz ističe kako je za vrijeme svoje pauze imao vremena sagledati modnu industriju u cijelosti te uvidjeti gdje postoje problemi. Ističe kako je na žene stavljen ogroman pritisak da uvijek izgledaju odlično. Kaže, „vidim borbu na društvenim mrežama gdje žene moraju izgledati fantastično čak i kada bacaju smeće, žene rađaju i za tjedan i pol već su u bikiniju“. Upravo ovakva percepcija žene je problem današnje modne industije. Očekuje se savršenstvno i ništa ispod toga se ne priznaje. Elbaz teži promjeni – inkluzivnost i povratak basic komada korak je prema toma. Cijela kolekcija temeljena na odjeći koja će ‘zagrliti’ i oblikovati vaše obline. Odjeća je rađena od AnatoKnit tkanine koja zaglađuje i u suštini ‘grli’ vaše tijelo, ubačeni su i dugi zip zatvarači kako bi kreacije jednostavno samostalno mogli obući i svući.

Inkluzivna kolekcija biti će dostupna na AZ Factory stranici, Net-a-Porteru i Farfetchu, cijene se kreću od 250 dolara za majice, a startna cijena za haljine je 750 dolara. My Body kolekcija savršen je spoj basic komada koje svaka žena treba u svome ormaru. Kolekcija je osmišljena kao ready – to – wear gdje se lako miješaju komadi za svakodnevni look, a mogu se kombinirati i za večernji look.








Foto: AZ Factory
Tekst: Dorotea Gubić