#jedvacekam: HURA nastavlja pozivati na podršku brendovima

#jedvacekam: HURA nastavlja pozivati
na podršku brendovima

Inicijativa #jedvacekam, koja je ovih dana preplavila društvene mreže, stavlja naglasak na brigu za gospodarstvenike, a ujedno na afirmativan način potiče ljude da razmišljaju pozitivno i okrenu se budućnosti.

Inicijativa #jedvacekam

Kreativnost i detaljno osmišljeni kreativni koncepti mogu i moraju doprinijeti razvoju društva, stoga je Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) pokrenula inicijativu #jedvacekam kako bi čitava Hrvatska dobila potencijal postati kreativna agencija, a svaki brend potencijalno velik brend. Misija je inicijative, tvrde organizatori iz HURA-e, osvijestiti važnost kreativnosti u poslovanju i pokazati koliko kreativnost može utjecati na boljitak svih, prvenstveno u gospodarskom smislu.

Dajte podršku najdražem brendu

Kampanja #jedvacekam poziva sve da daju podršku najdražem brendu, obrtu ili ustanovi te izazovu prijatelje da učine isto. Time će možda baš vaša kreativnosti biti zapažena, a brend koji ste označili postati nacionalno poznat – HURA je za najkreativnije poruke osigurala medijski prostor pa vaš omiljeni brend može zasjati na televizijskoj reklami popraćen kultnim scenama iz hrvatskih filmova i serija redatelja Brešana, Hribara, Marušića i Viteza, radiju, portalima ili Go2Digital plakatima.

Jednostavni mehanizam

Inicijativa se zasniva na vrlo jednostavnom mehanizmu. Svi su pozvani na web-stranici jedvacekam.hr objaviti svoju poruku o tome što jedva čekaju učiniti nakon ukidanja izvanrednih mjera i na taj način pružiti podršku omiljenom brendu, tagirati ga i distribuirati svoj jedinstveni uradak na društvenim mrežama. Jednostavno je, a vašem najdražem brendu, gospodarstveniku, obrtniku, umjetniku, ugostitelju, inovatoru ili pojedincu puno će značiti baš sada u vrijeme iščekivanja da sve što #jedvacekamo opet postane svakodnevica. Inicijativi se možete pridružiti na Facebooku i Instagramu, a ako želite podržati projekt, više ste nego dobrodošli javiti se na hura@hura.hr

Foto: PR

Učitati još
Zatvori