Što je Munchy?
Krajem kolovoza Munchy je prvi put ugledao svjetlo dana. Od planiranja do realizacije prošlo je punih 9 mjeseci. Prvi festivali na kojem je gostovao bili su Dimensions i Outlook u Puli. Nakon Pule krenuo je na Vis i hranio veselu publiku Goulash Disko festivala u Komiži. Fine kombinacije koje Munchy nudi inspirirane su putovanjima po istoku Europe i Aziji, tako da za njega možemo reći da nudi streetfood raznoraznih finih azijsko-europskih kombinacija. Dok je Frap (fried wrap) njihov originalni proizvod po njihovoj originalnoj recepturi, bubble waffle je hit u Hong Kongu i ostalim azijskim zamljama. Munchy nudi i razne veganske i vegetarijanske opcije, tako da i taj dio publike nije zakinut. Neki hvale njihov Hurry Curry, a na vama je da kušate i date svoje mišljenje.
Kada sunce zagrije i temperature porastu Munchyju se pridružuje smootchu (smoothie bar) pa u svoju ponudu uvrštava raznorane smoothije, shakeove i ostalu zdravu klopu.
Za vizualni identitet i priču zaslužni su superkreativni dizajnerski duo Mireldy. Oni su samostalno i u nekoliko regionalnih reklamnih agencija prikupili impresivan broj projekata i nagrada (Red Dot, Epica, Cannes Lions, New York Festivals, Good Design, Cresta, Magdalena, Type Directors Club, Clio, ADCC…).
Munchy ne bi bio ovako veseo i poletan bez osoblja koje je uvijek vrijedno, nasmijano i spremano na rad, a posebno bez šefice Marte Badurine koja sve uvijek dovede u red.
Munchy će uskoro naći i svoje mjesto i na zagrebačkom adventu na Strossmayerovom trgu tako da ćete ih moći uloviti na toj atraktivnoj lokaiji tijekom prosinca, a tijekom 2019. godine sretat ćete ga na mnogim velikim i malim europskim festivalima.
Munchy od nedavno ima i svoju Facebook i Instagram stranicu. Što novo donose, kamo putuju, što će vam serivirati, prvi ćete saznati ako ih zapratite.
Foto: Borko Vukosav, Domagoj Blažević, Petar Santini, Marko Lopac