U sklopu Cedevita narančastog vikenda, kampanje kojom je Cedevita lansirala novi dizajn i novi slogan – Svježa doza vitamina, svježa doza energije – Zagreb i Ljubljana ove su subote postali narančasti i puni dobrog raspoloženja.

Iva Šulentić
Tako su se u centru Zagreba, u kafiću Maraschino posjetitelji upoznali s novim izgledom jednog od omiljenih brendova na ovim prostorima te novim okusima Cedevita Bazga&limun sa stevijom i Menta&limun te se družili s ambasadoricom kampanje, poznatom svjetskom snowboardericom Morenom Makar, Ivom Šulentić, Igorom Mikloušićem, Livijom Badurinom, Mirjanom Mikulec i drugim poznatim gostima.

Mirjana Mikulec
Cedevita asessoari i DJ glazba dodatno su podržali Cedevita pozitivni „narančasti“ duh. Ljubljanu su „okupirali“ peddlaši, promovirajući aktivni, pozitivan Cedevita duh peddlajući rijekom Ljubljanicom. Bili su glavna atrakcija ove subote svima onima koji su odlučili subotnje jutro provesti u centru Ljubljane.

Morena Makar
Poznati su se pak zabavljali uz Cedevitu u kafiću Tromostovje uz nove Cedevita okuse te se družili s urbanom ekipom koja voli i vodi aktivni zdravi život! Veselo Cedevita druženje uz nove i dobro znane Cedevita okuse moderirala je poznata Azra Selimović zajedno s ambasadoricom kampanje Metkom Albreht. Narančasti vikend u Zagrebu i Ljubljani tek je dio nove Cedevita kampanje. Idućeg vikenda narančasti „spirit“ stiže u Beograd!
Na Jarunu, kod Malog jezera, Cedevita je organizirala zabavne, rekreativne aktivnosti koje su privukle mnoštvo znatiželjnih kreativaca i rekreativaca. Big Air Bag bio je apsolutna senzacija kod djece i mladih, kao i Bike art – ukrašavanje bicikla Cedevita brkovima, zvoncima i mnogim drugim fora gadgetima, dok su parkour majstori demonstrirali parkour vještine.