Proglašeni najbolji projekti i reklamne agencije u Adriatic regiji

Proglašeni najbolji projekti i reklamne
agencije u Adriatic regiji

21686298_1605868309434921_1761644682520082969_n

Weekend Media Festival

Prvi put smo saznali kako na iste projekte gledaju oglašivači, agencije i novinari, a svaki od tih žirija dodijelio je nagradu najboljim projektima prema svom izboru. Čak 55 reklamnih agencija konkuriralo je na BalCannesu, a stručni žiri od 25 članova (oglašivača, agencija i novinara) iz cijele regije u jakoj konkurenciji izabrao je 25 najboljih projekata Adriatic regije i dodijelilo nagrade najboljima od najboljih jučer na Weekend Media Festivalu.

21764783_1606735949348157_1224600104627839555_n

BalCannes 2017.

Prestižnu titulu najbolje agencije BalCannesa odnijela je agencija Grey Ljubljana, koja je ujedno osvojila i posebnu nagradu žirija novinara za projekt The Bedtime Storytellers. Zagrebački Imago Ogilvy osvojio je dvije nagrade za projekt Dear Mr. President koji je proglašen najboljim projektom BalCannesa, a osvojio je i posebnu nagradu žirija oglašivača. Najboljim projektom prema mišljenju agencijskog žirija proglašen je One book for peace srpske agencije New Moment New Ideas Company. Nagradu za najbolji projekt koji je realiziran na više tržišta regije osvojio je Teslin vremeplov agencije Red Communication iz Beograda.

Uz agencije Grey Ljubljana i Imago Ogilvy, na listi top 5 agencija po bodovima našle su se agencije BBDO Zagreb, Bruketa&Žinić&Grey i Grey Worldwide Zagreb.

21762044_1607222035966215_4583943004995870116_n

Učitati još
Zatvori