

Postoje događaji koji nas podsjete da luksuz ne živi samo u velikim gradovima ni u raskošnim dvoranama, već i u trenucima kad se kreativnost, emocija i vizija spoje na jednom mjestu. Upravo takva atmosfera ispunila je Grude u ovoj posebnoj večeri, kada je sjedište Violete zasjalo u novom svjetlu i okupilo brojne uzvanike željne jedinstvenog iskustva.

Violeta Mystic Night
Restoran Bezdan 21 postao je kulisa za Violeta Mystic Night, večeri posvećenoj omekšivaču Mystic. Od svog lansiranja do danas, Mystic je postao mnogo više od proizvoda: u manje od godine dana pronašao je put u domove diljem regije, dosegnuvši prodaju od 2,5 milijuna litara i zauzevši prvo mjesto na hrvatskom tržištu, dok u Bosni i Hercegovini drži poziciju jednog od lidera. Ipak, ovog puta brojke su bile tek pozadina priče, jer večer je bila posvećena osjećajima i iskustvu koje Mystic donosi.

Mirisi, zvukovi i emocije
Plava boja bila je nit vodilja večeri, decentna, profinjena, ali dovoljno snažna da naglasi svaki detalj prostora. Uz svjetlost svijeća i decentnu glazbenu kulisu, gosti su uronili u atmosferu u kojoj su se stapali mirisi, zvukovi i emocije. Večer je okupila različite svjetove: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, autori jedinstvenog mirisnog potpisa Mystica, pridružili su se influencerima, medijima, partnerima i kupcima, stvarajući zajednicu okupljenu oko iste ideje – da jedan miris može promijeniti način na koji živimo svakodnevicu.





Mirisni potpis iza kulisa
Dok su parfumeri otkrivali proces stvaranja mirisnog potpisa, djelatnice iz razvoja Violete podijelile su priču o tome kako se znanost, kreativnost i emocija stapaju u jedan proizvod. Upravo ta sinergija učinila je Mystic posebnim, jer nije riječ samo o mirisu rublja, već o trenutku luksuza koji ulazi u naš dom, o toplini i svježini koja ostaje u sjećanju. “Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko brzo ljudi prepoznaju kvalitetu i koliko jedan miris može promijeniti svakodnevicu”, poručili su iz Violete.







Dok su se nazdravljalo i uživalo u kreativnim zalogajima, bilo je jasno da je Mystic Night daleko više od proslave prodajnih rezultata. Bila je to večer u kojoj se uspjeh mjerio emocijama, iskustvima i dojmom koji ostaje. Na kraju, svaki je gost ponio priču o inovaciji i povjerenju, ispričanu kroz jedan miris koji je osvojio regiju.
Foto: Saša Tomić