

U maniri pravog modernog kauboja, Post Malone je u ponedjeljak navečer preobrazio strogi pariški luksuz u vlastitu, opuštenu viziju modne priče. U Hôtel de Maisons, gdje je bila i nekadašnja rezidencija modnog velikana Karla Lagerfelda, američki glazbenik predstavio je svoj prvi modni brend – Austin Post. Nazvan po njegovom pravom imenu (Austin Richard Post), brend je zamišljen kao spoj autentičnog američkog zapada i suvremenog luksuza, a debitirao je izvan službenog kalendara Paris Fashion Weeka, u duhu Maloneove karakteristične spontanosti.


Ekscentričan, ali autentičan stil
Revija je više nalikovala na kućnu zabavu nego na strogo koreografiranu modnu prezentaciju, no upravo to je bila poanta.
Pod kreativnim vodstvom stilista Dana Sablona, modeli su pistom hodali u kombinacijama koje su savršeno reflektirale Maloneov dugogodišnji stil: pomalo ekscentričan, ali besprijekorno autentičan. Kolekcija je uključivala kaubojske kožne hlače, traper hlače i košulje, trenirke od flisa, hoodice i odijela od brušene kože. Mnogi su komadi bili ukrašeni metalnim i kamenim detaljima inspiriranim rukotvorinama sjevernoameričkih starosjedilaca i stilom jugozapada SAD-a, dok su svi modeli nosili kaubojske čizme, a neki su svoj look zaokružili i šeširom.




Vrhunac večeri dogodio se kada je prijatelj glazbenika u dvoranu ušao na raskošnom smeđem konju, dok je u pozadini svirala pjesma „A Horse With No Name”. Taj gotovo filmski trenutak odlično je zaokružio cijelu priču.

Iako je riječ o njegovom prvom iskoraku u svijet mode, Austin Post jasno pokazuje da Malone nije tek još jedna slavna osoba s linijom odjeće. Ovdje je riječ o pažljivo izgrađenoj estetici, iskrenoj ljubavi prema modi i razumijevanju vlastitog identiteta. Kauboji i visoka moda možda zvuče kao nespojiva kombinacija, ali u Maloneovoj viziji oni zajedno dobro funkcioniraju.

Foto: Profimedia