

Zara je ponovno dokazala zašto je među vodećim brendovima kada je riječ o inovativnom pristupu modnom iskustvu. Ovog puta za oko nam je zapeo zanimljivi koncept pod nazivom Zara Ski Pop-Up smješten na poznatoj Anfu Road u Shanghaiu. Zara je uspjela pretvoriti urbani prostor u pravu zimsku bajku, ispunjenu bojama, stilom i interaktivnim sadržajima koji slave ljepotu zime i skijanja.

Zara Ski Pop-Up
Ova jedinstvena instalacija, pod nazivom Zara Ski Pop-Up, predstavlja limitirano izdanje prodajnog prostora namijenjenog ekskluzivnoj kolekciji skijaške odjeće. Pop-up na adresi No. 2, Lane 298, Anfu Road, ističe se dizajnom i atmosferom koji su pomno osmišljeni kako bi posjetiteljima pružili nezaboravno iskustvo koje spaja modu, sport i zimski ugođaj.

Svijet u ružičastom
Za vizualno oblikovanje prostora zaslužan je kreativni tim SKYnoa, koji je inspiraciju pronašao u samoj teksturi zimske odjeće. Vanjski zidovi pop-up prostora izrađeni su u stilu podstavljenih materijala, stvarajući dojam mekoće, topline i udobnosti. Dominantna ružičasta boja korištena je kako bi se naglasio mladenački duh i vibrantna energija kolekcije, dok unutarnji „tunel“ pruža posjetiteljima osjećaj uranjanja u ružičasti zimski svijet.


Dizajnerski detalji dodatno pojačavaju dojam stvarnog skijališta – korišteni su užad, kopče i remeni, koji evociraju brzinu i uzbuđenje spuštanja niz padine. Posjetitelji se mogu vidjeti u višestrukim zrcalima koja omogućuju sagledavanje outfita iz različitih kutova i ističu sofisticiranost krojeva.

Nominacija za najbolji koncept godine
Stručnjaci iz industrije, prepoznali su vrijednost ovog koncepta, što je rezultiralo njegovom nominacijom za nagradu “Shop Drop Daily Concept of the Year” na prestižnoj Creative Retail Awards dodjeli. Nagrada Shop Drop Daily za koncept godine prepoznaje najinovativnije i najinspirativnije brendirane koncepte iz cijelog svijeta, predstavljene na Shop Drop Dailyju, vodećoj platformi za vrhunska brendirana iskustva.
Ova nagrada predstavlja 10 najzanimljivijih koncepata 2024. godine, odabranih iz dnevnih izdanja platforme, te ističe najviše standarde kreativnosti i izvrsnosti u globalnoj maloprodajnoj industriji. Odabrana javnim glasanjem putem online portala Creative Retail Awards, nagrada nudi zajednici priliku da proslavi i prizna iznimne koncepte koji su transformirali korisničko iskustvo i postavili nove standarde u iskustvenoj maloprodaji tijekom protekle godine.

Ova nominacija potvrđuje da Zara ne samo da prati trendove, već ih i postavlja – pomičući granice tradicionalne maloprodaje i stvarajući iskustva koja nadilaze klasičan shopping.
Foto: SKYnoa/Zara