Što se da naučiti iz nove Givenchy kampanje? Moda može prenijeti emociju ako je napravljena dobro
Što se da naučiti iz nove Givenchy kampanje? Moda može prenijeti emociju ako je napravljena dobro

Što se da naučiti iz nove Givenchy kampanje? Moda može prenijeti emociju ako je napravljena dobro

Godinama je bila čelu Alexander McQueena, gdje je izgradila reputaciju vizionarke i jedne od rijetkih žena na čelnim pozicijama u modi. Sarah Burton sada Givenchyju daje toplinu, raznolikost i osjećaj zajedništva koji osvježavaju klasičnu sofisticiranu estetiku brenda. Nedavno smo pisali o “dosadnim” kampanjama i iako “na prvi pogled” ova Givenchy djeluje tako – vjerujte, ona je itekako prožeta emocijom i toplinom.

Tko su glavna lica nove Givenchy kampanje?

Kampanju krase modeli i žene različitih dobnih skupina – neke od njih su Kaia Gerber, Adut Akech, Vittoria Ceretti… Ali, “caka” je u tome što je Burton uključila i svoj dugogodišnji kreativni tim. Time je Burton dobila toplinu fotografija jer stvarni ljudi se najlakše poistovjete sa – stvarnim ljudima. Tako u kampanji možemo vidjeti stilisticu Camillu Nickerson, vizažisticu Luciu Pieroni i fotografa Colliera Schorra, naglašavajući tako zajedništvo i važnost suradnje iza kamere. Cijela kampanja odiše spontanošću, vedrinom i nečim što u visokoj modi rijetko vidimo – osmijehom. Upravo ta lakoća i radost u fokusu je Burtonina vizija, koja je sama izjavila kako je inspiriraju sve žene, ali i briljantni tim s kojim svakodnevno stvara.

Givenchy
Givenchy
Givenchy
Givenchy

Kako je Givenchyu to pošlo za rukom, a Pradi i Gucciju nije?

U najnovijoj Givenchy kampanji, Sarah Burton dokazuje da luksuz može biti više od hladne estetike i nepristupačnog sjaja. Umjesto da nam servira još jednu seriju perfekcionističkih poza, Burton je ispričala priču. Priču u kojoj moda ima emociju, lice, pa čak i osmijeh. Ali najbitnije od svega, stvarne ljude. Gucci je pokušao napraviti sličnu stvar sa svojom kampanjom za jesen ’25, nazvanoj Portrait Series. U fokus su stavili pojedince koji su i glavni akteri kampanje, ali na kraju sve to izgleda kao lookbook pun hladnih lica i skupih komada.

Fotografije Colliera Schorra nisu sterilne kompozicije koje funkcioniraju samo unutar granica modne industrije, već prizori koji izgledaju poput intimnog albuma sjećanja. U vremenu kada luksuzna moda često pati od vlastite nedodirljivosti, Burton nam pokazuje da emocija može biti jednako luksuzna kao i sama odjeća (koju će sigurno krasiti četveroznamenkaste cifre). To je luksuz koji se mjeri sposobnošću da se u njemu prepoznamo, da ga osjetimo, da nam izmami osmijeh. Burtonin potez je radikalan upravo zato što vraća ono što je moda predugo zaboravljala – ljudskost. I možda je upravo to najveći luksuz današnjice.

Givenchy
Givenchy
Givenchy
Givenchy

Foto: Givenchy

Učitati još
Zatvori