Citrusni balzam za usne je novi ljetni hit. Hailey i Rhode su ga lansirali na beauty radar, ali ideju su iskopirali?
Citrusni balzam za usne je novi ljetni hit. Hailey i Rhode su ga lansirali na beauty radar, ali ideju su iskopirali?

Citrusni balzam za usne je novi ljetni hit. Hailey i Rhode su ga lansirali na beauty radar, ali ideju su iskopirali?

Kada Hailey Bieber i njezin beauty brend Rhode predstave novi proizvod, internet eksplodira. Tako je bilo i ovog ljeta. Lemontini Lip Tint, balzam za usne u citrusno-žutoj nijansi, u svega nekoliko sati preplavio je TikTok, Instagram i sve beauty portale. Žuti balzam za usne? Da, izgleda odvažno, ali na usnama daje suptilan sjaj, nježno zlatni finiš i juicy efekt. I odmah je postao viralan.

Ali zanimljivo je da Hailey, kao ni Rhode, nisu prvi došli na ovu ideju.

Ole Henriksen vs. Rhode

Pravi beauty entuzijasti znaju: još prije nekoliko mjeseci, skincare brend Ole Henriksen lansirao je Glimmer Pout Preserve Lip Treatment u nijansi Citrus Sunshine, balzam za usne s identičnom vibrom. Zlatno-žuta nijansa, voćni miris i glossy završetak koji usnama daje svježinu, sjaj i zdrav izgled. Sve ono što i Lemontini sada nudi – samo što tada nije doživio ni približno isti odjek. A prije brenda Ole Henriksen, vjerojatno je bio i neki drugi.

Zanimljivo je da Ole Henriksen u svojoj ponudi ima ne jednu, već dvije verzije Citrus Sunshine balzama za usne – klasični Pout Preserve Peptide Lip Treatment i njegovu sjajniju, limitiranu varijantu, Glimmer Pout Preserve Lip Treatment. Iako dijele isto ime nijanse i njegujuću formulu s peptidima, razlika je u završnici: prvi ostavlja suptilan glossy efekt i djeluje kao klasičan tretman za usne, dok  Glimmer verzija donosi dodatni sloj svjetlucavog finiša, zlatne čestice koje reflektiraju svjetlost i daju wow efekt sličan onome što sad svi traže kod Rhode Lemontini Lip Tinta. Drugim riječima, Ole Henriksen je već imao i peptidni tretman i shimmerasti efekt, samo što tada to nitko nije nazivao trendom.

Zašto sve što Hailey lansira postane ogroman hit?

Odgovor se krije u kombinaciji njezine osobne estetike, lifestylea koji promovira i marketinške moći koju ima kao lice svog brenda. Hailey ne prodaje samo balzam za usne – ona prodaje look, feeling, vibe. Sve što izbaci izgleda promišljeno, minimalistički i savršeno uklopljeno u njezinu clean girl estetiku. Svaka nova nijansa Lip Tinta prati sezonu, uz paletu boja koja se može nositi svaki dan, a opet izgleda posebno.

Dok je Ole Henriksen skincare brend koji prvenstveno komunicira proizvode za njegu kože, pa čak i kad lansira balzam za usne, to ne dolazi uz viralan TikTok trend, editorial kampanju ili influencerice koje nose žuti balzam kao statement.

Trendovi se ne rađaju u laboratoriju već u lifestyleu

Hailey je, kao i u slučaju glazed donut skin trenda, ponovno dokazala da nije važno biti prvi, nego onaj čiji proizvod izgleda poželjno. Rhode zna kako upariti nijansu s imenom koje zvuči slatko i catchy (Lemontini), dizajnirati ambalažu koja mami fotografiranje i lansirati kampanju koja stvara osjećaj da je upravo to must-have proizvod ljeta.

Za beauty brendove to je važna lekcija: kvaliteta je ključna, ali estetika, osobna promocija i pravi trenutak – jednako su bitni.

Foto: Rhode, Instagram (@olehenriksen)

Učitati još
Zatvori