

Kvalitetno, dizajnerski i bez divlje cijene: Ili kako je Marc Jacobs “zapaprio” drugim dizajnerima
Kada netko spomene luksuzne modne kuće, prva asocijaja su kuće poput Diora, Chanela, Guccija… Rijetko bi vam na pamet pao, recimo, Marc Jacobs. Iako su njegove posljednje dvije kolekcije (Fall/winter i Spring/summer 2025.) bile konceptualne, ova modna kuća ima komade koji su itekako cjenovno pristupačni u odnosu na druge istog ranga, a i dalje je pod krovom luksuza.
Najnoviji Marc Jacobs modeli koštaju do 500 eura
Marc Jacobs je radio kao kreativni direktor kuće Louis Vuitton čak 16 godina. Napustio je tu poziciju kako bi se posvetio svom istoimenom brendu. Tijekom svog mandata, postao je miljenik Anne Wintour, a kada ste 16 godina pod krovom LVMH-a, na neki način zauvijek ostanete “njihovo dijete” tako da je grupacija kupila Marc Jacobs brend. Uz ovakvu pozadinu je ipak nešto lakše održavati brend “živim”.
Ipak, Marc Jacobs je odlučio usvojiiti nešto drugačiji biznis model. Najpoznatije torbe brenda nikada nisu bile preskupe – usporedbe radi, novi modeli Guccija koštaju do 3 000 eura, dok Balenciagina najnovija Rodeo torba košta 3 500 eura (i to srednja dimenzija). Za nekoga tko može i želi izdvojiti nešto više novaca za dizajnersku torbu, Marc Jacobs je odličan izbor. To nam je dokazao i s najnovijom Cristina torbom.

Jacobsove Tote i Snapshot torbe nose svi
Ipak, vratimo se na početak i na torbe koje su prepoznatljive za brend. Jacobsova Tote torba i Snapshot torba su svojevrsni brand ambasadori. Tote torbu možete naći u više od deset boja, uzoraka i materijala, a i s Snapshot torbom slučaj je isti. Početkom godine je lansirao The City Tote torbe inspirirane vizurama Miamija, New Yorka, Tokija i Londona koje su se rasprodale tijekom prvog launcha. Još uvijek ih možete kupiti na službenim stranicama brenda za 300 eura. Nano Tote torba (najmanja verzija) košta 180 eura. Torbe u Mangu, koji je high street brend, znaju koštati do 300 eura.
Slično je napravio i Jacquemus. Luksuzan brend o čijim se kolekcijama priča mjesecima nakon, a njegove torbe su neko vrijeme nosili svi. Konkretno, modele Chiquitos i Bambino – koje još uvijek na rasprodaji možete naći za 400 do 500 eura.


Jacobsa je teško svrstati u jednu ladicu
Modna kuća Marc Jacobs nije Saint Laurent, a nije ni Zara, a neki komadi su jeftiniji od Massimo Duttija. Ako sudimo prema cijenama, brend bi vrlo lako mogao biti i mid range, ali onda pogledamo neke kolekcije koje baš i ne izgledaju kao mid range komadi. Jacobs odlično balansira između luksuza i pristupačnosti i idealan je odabir za sve koji žele neki dizajnerski komad za koji ne moraju izdvojiti tisuće i tisuće eura. Uz to, omjer cijene i kvalitete je i više nego dobar.
Foto: Marc Jacobs