Stavite ovaj brend na radar: House of Sunny se proslavio zahvaljujući Kendall Jenner
Stavite ovaj brend na radar: House of Sunny se proslavio zahvaljujući Kendall Jenner

Stavite ovaj brend na radar: House of Sunny se proslavio zahvaljujući Kendall Jenner

Uvijek smo u potrazi za novim, svježim i nesvakidašnjim modnim brendovima čiji komadi nisu svugdje po Zagrebu. Upravo zato smo pokrenuli rubriku “Stavite ovaj brend na radar“, gdje tjedno predstavljamo modne potpise koji unose zanimljivost, osobnost i odmak od masovnih trendova. Ovaj tjedan na meti nam je House of Sunny, britanski brend iz Hackneyja osnovan još 2011. godine.

About the brand: House of Sunny

House of Sunny zaživio je 2011. godine u londonskom Hackneyju, kao neovisna dizajnerska etiketa predvođena Sunnyjem Williamsom. Ono po čemu se brend od samog starta isticao bila je kvaliteta, zanatski pristup i retro-nostalgični stil prožet avanturističkom, vintage vibrom. Williams je želio stvoriti komade koji ostaju chic i izvan sezonskih trendova, dok community pristup i ograničene serije komada garantiraju poseban osjećaj prisnosti i ekskluzivnosti za kupce.

Ono po čemu je House of Sunny još uvijek prepoznatljiv jesu kreativni pleteni komadi, uzorci s živim bojama i retro printevi, poput valovitih swirl uzoraka ili dolphin i floral motiva.

Brend nije samo estetski zabavan, već je i svjestan. Koristi manje utjecajne logističke metode, eco‐flow denim i pre-order model koji sprječava prekomjernu proizvodnju odjeće.

Globalna slava zahvaljujući Kendall Jenner

Pravi kulminacijski trenutak za globalnu slavu brend je doživio 2020. kada je Kendall Jenner na svom Instagramu pokazala House of Sunny “Hockney dress” – pletenu haljinu zelene boje s uzorkom, inspiriranu slikom umjetnika Davida Hockneya. Mnogi modni portali i trendsterice proglasili su ovaj House of Sunny komad it izborom ljeta 2020.. A haljina se je u rekordnom roku rasprodala.

Kendall Jenner je ovom viralnom objavom lansirala brend na sami vrh, a TikTok i Instagram su eksplodirali s recenzijama i klonovima ove haljine, a preprodavači su ju prodavali i do 1500 USD.

After the fame…

Nakon svjetskog hypea, House of Sunny brend nije nestao s modne karte. Iako nije ponovio takav blockbuster uspjeh, nastavio je izbacivati kolekcije koje zrače pozitivnom ljetnom vibrom. Svaka linija odiše hrabrošću printova, tekstura i pletenina, ali i održivim pristupom.

Kombinacija zanatskog prilaza, retro‐šmeka i ekološke svijesti smjestila je House of Sunny brend među favorite Gen Z publike, s artiklima koji ipak ostaju u mid luxury cjenovnom rangu.

Favoriti s House of Sunny potpisom

Za kraj, izdvajamo par favorita s House of Sunny potpisom. Svaki od tih komada osmišljen je kako bi unio vedrinu, zabavu i jedinstven stav u svakodnevne ljetne stylinge.

Foto: House of Sunny, Instagram

Učitati još
Zatvori