

Moda i pjenušac su savršeni spoj – evo kako je izgledalo prvo modno događanje u Prirodoslovnom muzeju
Freixenet Cordon Negro cava tu je kako bi svaki dan učinila posebnim, a svaki trenutak pretvorila u razlog za slavlje. S kampanjom #CheersToLife, Freixenet ide korak dalje i promovira filozofiju slavljenja života u svim njegovim nijansama. Bilo da je riječ o velikim uspjesima ili malim trenucima sreće, poruka je jasna: svaki dan vrijedi obilježiti – čašom pjenušca.
U sklopu Cheers To Life kampanje Freixenet Cordon Negro pridružio se Restyloh x Atelier N°8 dnevnom modnom eventu održanom u predivnom atriju Prirodoslovnog muzeja u Zagrebu. Ovaj događaj je na svjež i suvremen način spojio umjetnost, održivu modu, glazbu, kreativnu scenu i poznati španjolski pjenušac. Restyloh x Atelier N°8 osmišljen je kao platforma za druženje, razmjenu i povratak mladih kulturi i umjetnosti kroz interakciju s domaćim dizajnerima i kreativcima, u atmosferi koja promiče izražavanje, povezivanje i slavljenje svakodnevnog života.

Kad se spoje moda i pjenušac
Freixenet Cordon Negro oduvijek je bio simbol slavlja, elegancije i onih malih, spontanih trenutaka koji život čine posebnim. Kroz kampanju Cheers to Life želimo približiti upravo tu filozofiju – slavljenje života u svim njegovim nijansama.
Cordon Negro nije tu samo za velike prigode, on simbolizira lakoću življenja i slobodu izražavanja u svakom danu. Upravo zato nam je važno da smo prisutni u okruženjima koja njeguju slične vrijednosti, kreativnost, autentičnost i povezivanje. Sudjelovanje u ovom događaju omogućilo nam je da tu poruku prenesemo kroz stvarno iskustvo i atmosferu koja utjelovljuje duh naše kampanje izjavio je Dino Martinović marketing manager za strateške brendove u G3 spiritsu.

Izložba hrvatskih dizajnera
U sklopu događanja predstavljena je izložba odjeće renomiranih hrvatskih dizajnerica i brendova poput A’marie, Lunilu, Izakova i Minami, koji su već prepoznati po svom estetskom izrazu i kvaliteti. Posebnu pažnju privukli su i radovi mladih nada domaće modne scene – Nike Vrbice, dizajnerice brenda Salicula, te Lare Katave, osnivačice i dizajnerice brenda Bea Official – koje su svojom svježinom, hrabrošću i originalnošću unijele novu energiju u prostor i publiku podsjetile na važnost podrške mladim kreativcima.
Cilj eventa Restyloh x Atelier N°8 bio je stvoriti prostor u kojem se moda, umjetnost i kultura susreću s mladima na autentičan i pristupačan način, a suradnja s brendom Freixenet dodatno je obogatila cijeli doživljaj i dala događaju prepoznatljiv šarm.

Ljetni kokteli na bazi Freixenet Cordon Negro cave
Gosti su, uz modu i odličnu atmosferu, uživali i u ljetnim koktelima na bazi Cordon Negro cave. Mladi i talentirani barmen Jan Marijan predstavio je tri različita koktela, uključujući svoj autorski Tropical Spritz – egzotičan miks koji spaja voćne note s pjenušavom elegancijom cave. Okupljeni su imali priliku kušati i Rosa Fizz, idealan za ljubitelje slatko-osvježavajućih okusa te Cordon 74 koktel osmišljen povodom proslave 50 godina ove legendarne cave, a ističe se elegantnim balansom klasičnih sastojaka s modernim twistom.
Kampanja Cheers to Life je životna filozofija koja poziva na uživanje u svakom trenutku, slavljenje osobnog izraza i njegovanje spontanih radosti. Jer s Freixenet Cordon Negro cavom – svaki trenutak može biti poseban.


Promo
Foto: PR