

Kada se spoje nostalgični trenuci iz djetinjstva, prijateljstvo koje inspirira i modni brend koji duboko vjeruje u vrijednosti – nastaje kampanja koja ne prolazi nezapaženo. Upravo to donosi najnovija kolekcija Lunilou u suradnji s Mateom Kovačićem i Joškom Gvardiolom – dvojicom vrhunskih nogometaša i prijatelja, ali i uzora jednoj cijeloj generaciji mladih.
Nova Lunilou kolekcija donosi povratak u djetinjstvo


Lunilou nikada ne stvara kampanje bez poruke
Svaka kolekcija prati autentičnu priču. O obitelji, o snovima, o putovanju, o vrijednostima koje nas oblikuju. Za Lunilou, odjeća nije samo stvar izgleda, već i osobnog identiteta. Kampanja s Mateom i Joškom naglašava važnost toga da ostaneš vjeran sebi, te odaje počast svim onim “nevidljivim” trenucima iza velikih uspjeha. Treninzima po kiši, odricanjima, podršci bližnjih i svakodnevnim malim pobjedama. Nije bilo lako, ali nikada nisam zaboravio zašto sam počeo. Ova kampanja me vratila na početke i podsjetila koliko je važno ostati vjeran sebi, poručuje Mateo Kovačić. U svakom uspjehu, najviše znače ljudi koji su s tobom od početka. Snimanje s Mateom bilo je kao povratak u dane kad je sve bilo igra. I to je ono što me najviše inspirira, dodaje Joško Gvardiol.




Bezvremenski krojevi, neutralna paleta i 100% prirodni materijali

