Lunilou ima novu kolekciju, a u glavnim ulogama su Mateo Kovačić i Joško Gvardiol
Lunilou ima novu kolekciju, a u glavnim ulogama su Mateo Kovačić i Joško Gvardiol

Lunilou ima novu kolekciju, a u glavnim ulogama su Mateo Kovačić i Joško Gvardiol

Kada se spoje nostalgični trenuci iz djetinjstva, prijateljstvo koje inspirira i modni brend koji duboko vjeruje u vrijednosti – nastaje kampanja koja ne prolazi nezapaženo. Upravo to donosi najnovija kolekcija Lunilou u suradnji s Mateom Kovačićem i Joškom Gvardiolom – dvojicom vrhunskih nogometaša i prijatelja, ali i uzora jednoj cijeloj generaciji mladih.

Nova Lunilou kolekcija donosi povratak u djetinjstvo

Retro kampanja vizualno i emocionalno evocira vrijeme kada su dani bili ispunjeni jednostavnim radostima. Igranjem videoigara na starim konzolama, gledanjem nogometa na CRT televizorima i obiteljskim ritualima koji su stvarali neizbrisiva sjećanja. Scenografija je pažljivo osmišljena da vjerno dočara duh kasnih 90-ih i ranih 2000-ih, s naglaskom na osobnu priču i iskrene emocije. Kreativno vodstvo ove kampanje preuzela je Izabel Kovačić, vlasnica brenda Lunilou. Kroz svaki kadar vješto je ispričala priču o odrastanju, prijateljstvu i vrijednostima koje ostaju. Izabel je tako uspjela stvoriti atmosferu koja nas vraća u vrijeme kada je sve bilo jednostavnije, a snovi su se gradili strpljivo i iskreno.
Lunilou
Lunilou

Lunilou nikada ne stvara kampanje bez poruke

Svaka kolekcija prati autentičnu priču. O obitelji, o snovima, o putovanju, o vrijednostima koje nas oblikuju. Za Lunilou, odjeća nije samo stvar izgleda, već i osobnog identiteta. Kampanja s Mateom i Joškom naglašava važnost toga da ostaneš vjeran sebi, te odaje počast svim onim “nevidljivim” trenucima iza velikih uspjeha. Treninzima po kiši, odricanjima, podršci bližnjih i svakodnevnim malim pobjedama. Nije bilo lako, ali nikada nisam zaboravio zašto sam počeo. Ova kampanja me vratila na početke i podsjetila koliko je važno ostati vjeran sebi, poručuje Mateo Kovačić. U svakom uspjehu, najviše znače ljudi koji su s tobom od početka. Snimanje s Mateom bilo je kao povratak u dane kad je sve bilo igra. I to je ono što me najviše inspirira, dodaje Joško Gvardiol.

Lunilou
Lunilou
Lunilou
Lunilou

Bezvremenski krojevi, neutralna paleta i 100% prirodni materijali

Kolekcija  za proljeće/ljeto 2025. nosi sve karakteristike brenda: bezvremenski krojevi, neutralna paleta boja i 100% prirodni, certificirani materijali. Ključni komadi uključuju pamučne oversized majice i kratke hlače, sportske čarape s logotipom LNL i funkcionalne torbe – idealne za svakodnevicu, ali s karakterom.
Za Lunilou je moda produžetak stava, a ova kampanja jasno poručuje: budi dosljedan sebi, njeguj odnose, čuvaj planet i nikada ne zaboravi zašto si počeo. Cijeli video kampanje pogledajte na službenoj Instagram stranici lunilou. Proizvodi su dostupni na www.lunilou.com te u Lunilou dućanu u Kaptol centru.
Lunilou
Lunilou
Foto: Jakov Baričić
Video: Marko Bičanić i Ivor Lapić
Layout Design: Ante Begić
Modeli: Joško Gvardiol & Mateo Kovačić
Kosa: Teuta salon, Teuta Mesaroš
Učitati još
Zatvori