

Ako je neki brend british af, to je definitivno Burberry, posebno nakon posljednje kampanje.
Naime, brend je lansirao svoju najnoviju kampanju za ljeto 2025. pod nazivom „Burberry Festival”. Ona slavi britansku glazbenu kulturu i festivalsku modu. Kampanja, koju je osmislio kreativni direktor Daniel Lee, prikazuje niz portreta i kratkih filmova koji bilježe autentične trenutke između nastupa i iza pozornice, stvarajući kolaž koji odražava duh britanskih festivala.
Vizuali kampanje snimljeni su na lokacijama koje podsjećaju na festivalske terene, s pozadinama koje uključuju zvučne sustave, pozornice i blatne površine, čime se dodatno naglašava autentičnost festivalskog iskustva. Kampanja je snimljena pod vodstvom redateljice Kim Gehrig i fotografa Drewa Vickersa.
Burberry Festival donosi i reizdanje slavne parke
Kolekcija uključuje odjevne predmete i dodatke prilagođene nepredvidivim vremenskim uvjetima britanskog ljeta. Ističu se jakne s kapuljačom, kabanice i Harrington jakne u klasičnom Burberry kariranom uzorku. Tu su i mini suknje, gumene čizme i torbe otporne na vodu. Posebnu pažnju privukla je najava ponovnog izdanja Burberry parke iz kolekcije Proljeće/Ljeto 2018., koju je u kampanji nosio Liam Gallagher, a koja će biti dostupna u ograničenim količinama od srpnja.
Kampanja je popraćena glazbenom podlogom pjesme Sweet Harmony grupe Liquid iz 1991. godine. Stvar je to koja dodatno evocira nostalgičnu atmosferu britanskih festivala.
Osim Liama Gallaghera, u kampanji sudjeluju i Goldie, Alexa Chung, Chy Cartier, Seungmin i Loyle Carner.
Foto: Burberry