

Pierpaolo Piccioli imenovan je novim kreativnim direktorom Balenciage, preuzimajući tu poziciju od Demne Gvasalije, koji je prešao u Gucci. Ova promjena dolazi u trenutku kada Kering, matična tvrtka Balenciage, nastoji revitalizirati brend. Prvu kolekciju pod njegovim kreativnim vodstvom modna kuća će predstaviti u listopadu. Posljednja Demnina kolekcija za Balenciagu bit će kolekcija visoke mode u srpnju.
Nova era Balenciage
Piccioli je stekao međunarodnu prepoznatljivost tijekom svojih 16 godina na čelu Valentina, gdje je zajedno s Mariom Grazijom Chiuri od 2008. do 2016. godine oblikovao estetiku brenda. Nakon što je preuzeo solo kreativnu kontrolu, Piccioli je nastavio stvarati prepoznatljive kolekcije, uključujući i popularnu nijansu ružičaste boje “Pink PP”. Balenciaga će tako možda krenuti u romantičnu i klasičnu estetiku. Prisjetimo se, njegov prethodnik Demna je izabrao urbani i provokativni pristup. Piccioli je istaknuo važnost poštovanja naslijeđa Cristóbala Balenciage, ali i želju za unaprjeđenjem brenda.

Ovaj korak predstavlja značajan trenutak za Balenciagu, jer Pierpaolo Piccioli svojim iskustvom i estetskim smjerom donosi stabilnost i potencijalnu obnovu brenda. Veselimo se vidjeti njegov pristup i viziju Balenciage. Vjerujemo da će biti potpuno drugačija od onoga kako ju je Demna zamislio.
Piccioli i njegov prethodnik Demna nemaju baš puno sličnosti
Tijekom rada u Valentinu, Piccioli je uspio stvoriti balans između tradicije i suvremenosti. To se posebno očitovalo u njegovoj inkluzivnoj estetici i emotivnim prikazima ljepote. Njegova odluka da u modnim revijama koristi modele različitih dobi i etniciteta postavila je nove standarde za luksuznu modu. Upravo taj pristup mogao bi redefinirati i Balenciagin identitet, koji je posljednjih godina bio obilježen mračnim, distopijskim i ponekad kontroverznim kolekcijama pod vodstvom Demne Gvasalije.
Foto: Profimedia