Svjetski mediji ističu uspjeh brenda Borboleta koji je transformirao segment affordable jewelryja
Svjetski mediji ističu uspjeh brenda Borboleta koji je transformirao segment affordable jewelryja

Svjetski mediji ističu uspjeh brenda Borboleta koji je transformirao segment affordable jewelryja

Borboleta, brend koji je prije 13 godina pronašao svoju nišu na domaćem i svjetskom tržištu, jer je od samog početka baziran na nakitu od srebra na svilenom koncu, danas slavi globalni uspjeh.

Ovaj inovativni modni brend, poznat po svom prepoznatljivom stilu i pristupačnoj cjenovnoj kategoriji, osvojio je srca fashionistica i trendseterica širom svijeta, postavši sinonim za poklon i jedan od vodećih brendova nakita u segmentu affordable jewelry.

O Borboleti pišu Yahoo Finance i Business Insider

Uspjeh Borbolete prepoznali su i najutjecajniji svjetski mediji. Yahoo Finance i Business Insider prenijeli su njihove vijesti o rastu i širenju brenda, posebno istaknuvši najnoviji korak – otvaranje ekskluzivnog Atelier studija. U tom butiku, smještenom u centru Zagreba, nalazi se samo niche artisan nakit od zlata i dijamanata, kreiran od vrhunskih umjetnika i zanatlija, a koji odiše unikatnošću i vrhunskom kvalitetom.

Borboleta je tijekom godina osvojila brojne celebrity zvijezde, uključujući Kendall Jenner, Paris Hilton i Jennifer Aniston, koje su favorite nosile na crvenom tepihu i u svakodnevnim prilikama. Ovaj brend je također obilježio desetogodišnjicu uspješnog rada nezaboravnom kampanjom u kojoj su sudjelovale poznate influencerice i domaće uspješne poslovne žene poput Ive Radić, Tatjane Dragović i Teute Mesaroš.

Borboleta kampanja 2025
Nika Turković u Borboleta kampanji
Borboleta Atelier
Borboleta Atelier studio

Jedva čekamo novosti iz brenda

Osim što je vizualnim identitetom i atrateškim pozicioniranjem zauzela svoje mjesto na modnoj sceni, Borboleta je surađivala s nizom uglednih umjetnika i slikara, među kojima su Saša Šekoranja, Nenad Sovilj te Zita i Klasja. Te suradnje dodatno su istaknule umjetnički karakter brenda, a njegov uspjeh dodatno se afirmirao kroz partnerske projekte s globalnim korporacijama kao što su UNICEF, Coca-Cola, Rimac Automobili, Ultra i L’Oréal.

Osnivačica i direktorica Borbolete, Tajana Lisičar, najavila je kako već radi na novim, uzbudljivim suradnjama iz područja umjetnosti i mode, o čemu će uskoro prvi izvijestiti Journal. Upravo njezina vizija i snažan rad cijelog Borboleta tima na razvoju brenda omogućili su Borboleti da postane prisutna na svjetskoj sceni i trajno unese inovacije u segment nakita.

Borboleta danas simbolizira spoj umjetničke inspiracije, dostupnosti i luksuza, a njezina priča i dalje se uspješno nastavlja. Mediji poput Yahoo Finance i Business Insider potvrđuju da je ovo brend koji će i u budućnosti nastaviti osvajati srca kupaca i trendsetera diljem svijeta.

Borboleta Artisan kolekciju pronaći ćete u Masarykovoj 12 u Zagrebu, a ostatak ponude Borboleta nakita možete kupiti i online na www.borboleta.co.

Učitati još
Zatvori