

Alfa Vision Optika otvorila je dvije nove luksuzne pop-up poslovnice – u City Centeru one West u Zagrebu te, po prvi put, u samom srcu Dalmacije – u City Centeru one Split. Ovim iskorakom ne samo da šire svoje fizičko prisustvo, već uvode i nove oblike poslovanja, u skladu s globalnim trendovima i sve većim očekivanjima modernih kupaca – ekskluzivnim i personaliziranim iskustvom kupovine.


Alfa Vision pop-up poslovnice
Koncept pop-up poslovnica, popularan u svjetskim metropolama, donosi luksuzan, ali pristupačan pristup modi. Nove lokacije pažljivo su osmišljene kako bi spojile vrhunski dizajn interijera s bogatom ponudom najprestižnijih brendova iz svijeta optike. Svaki detalj prilagođen je modernom kupcu koji traži više – stil, kvalitetu i uslugu na najvišoj razini.
„Otvorenje poslovnice u Splitu nije došlo slučajno – već dulje vrijeme zaprimamo brojne upite i narudžbe iz Dalmacije putem našeg webshopa, a mnoge naše klijentice iz tog kraja Hrvatske često su nas pitale kada ćemo napokon stići bliže njima“ – kaže Ana Bilić Miličić, direktorica Alfa Vision Optike naglašavajući kako dolazak u Split ima posebno značenje – „želimo biti ondje gdje su naši klijenti i omogućiti im iskustvo Alfa Vision Optike iz prve ruke. Sada smo napokon tu – i donosimo najnovije kolekcije i iskustvo luksuzne optike i južnije od Zagreba“.





Ponuda koja ih izdvaja
Alfa Vision Optika ovime broji 7 poslovnica u Hrvatskoj te uz to se osobito ponosi svojom ponudom koja ih zaista izdvaja od ostalih – uz niche brendova koje je moguće pronaći isključivo kod njih kao što su Eyepetizer, Chimi, L.G.R World, Thierry Lasry, Jean Paul Gaultier, Mykita, XIT Eyewear, Vysen Eyewear, ali i svjetski popularnih brendova Bottega Veneta, Celine, Chanel, Dior, Dita, Fendi, Gucci, Loewe, Miu Miu, Prada i Saint Laurent. Upravo ta selekcija ekskluzivnih, modno osviještenih brendova uz vrhunsku uslugu ih pozicionira kao vodeću destinaciju za sve one koji traže više od standardne ponude.
Ako ste zaljubljenici u vrhunsku optiku, modne trendove i personaliziranu uslugu, posjetite nove pop-up poslovnice i otkrijte kako izgleda nova era kupovnog iskustva u Hrvatskoj.





Foto: PR