

U novoj etapi suradnje, Takashi Murakami i Louis Vuitton predstavljaju viziju kultne Capucines torbe
U moru modnih suradnji jedna je svetinja – pa čak i ako je rođena prije dvadeset godina. Riječ je naravno o suradnji između japanskog umjetnika Takashija Murakamija i francuske modne kuće Louis Vuitton. 2003. godine, kada je lansirana prva kampanja poznatog dvojca, javnost je pala u modni šok i već je tada bilo jasno da će to biti jedna od kultnih suradnji. I upravo su ti komadi neke u koje se vrijedi investirati, o čemu smo pisali ovdje. Y2K estetika se vraća, a mi ne možemo sakriti osmijeh s lica.
Louis Vuitton i japanski suvremeni umjetnik Takashi Murakami ponovno su se spojili u najnovijem, sedmom poglavlju prestižnog Artycapucines projekta. Ovaj put, Murakami je kultnu torbu Capucines pretvorio u seriju od 11 izuzetnih umjetničkih interpretacija, u kojima se granica između mode, umjetnosti i skulpture potpuno briše.

Što je projekt Artycapucines?
Projekt Artycapucines, koji je pokrenut 2019., od samog početka je zamišljen kao most između visoke mode i suvremene umjetnosti. Nazvan po pariškoj ulici Rue Neuve-des-Capucines, gdje je Louis Vuitton otvorio svoju prvu trgovinu 1854., ovaj projekt do sada je okupio tridesetak renomiranih umjetnika. Nova kolekcija Artycapucines VII bit će predstavljena 21. listopada na Art Basel Parisu, kao još jedno raskošno poglavlje u Louis Vuittonovoj priči o kreativnosti bez granica.


Novi izgled kultne LV Capucines torbe
Kolekcija Artycapucines VII otkriva kako Murakamijev prepoznatljiv svijet fantazije i boja susreće Louis Vuittonovu vrhunsku izradu. Svaka torba je minijaturno umjetničko djelo. Od Capucines EW Rainbow, torbe koja izgleda poput kaleidoskopa u pokretu, do Mini Mushroom modela prekrivenog stotinama ručno izrađenih gljiva i Mini Tentacle torbe nadahnute njegovim poznatim likom Mr. DOB-om. Posebnu pažnju privlače i EW Dragon, koja prenosi motiv iz umjetnikove monumentalne slike Dragon in Clouds – Indigo Blue, te Panda Clutch, izrađena od srebrnog mesinga i ukrašena s više od 6.000 kristala.
Takashi Murakami i Louis Vuitton cvjetići, grafike i boje
Louis Vuitton je poznat po sofisticiranom dizajnu i estetici, a njihove najprodavanije torbe su one s poznatim LV monogramom. Murakami je uspio spojiti tradiciju Louis Vuittona i svoj dječački razigrani pristup umjetnosti. I tako smo dobili klasične modele torbi s pomakom u obliku šarenih monograma i raznih grafika koje biste teško povezali s Louis Vuittonom.
Krajem 2024. Takashi Murakami i Louis Vuitton su izbacili comeback kolekciju
Zendaya kao glavno lice kampanje, jer zašto ne? Louis Vuitton je na svom Instagram profilu predstavio kratki video u kojem vidimo kako Murakami iz Tokija šalje pismo Zendayi, a ona ga otvara ulazeći na set. Čak smo dobili i mini preview jednog komada koji bi se našao u kolekciji, a to je Montsouris Cargo ruksak, ali u Murakamijevoj interpretaciji. Zendaya, koja je imala svega sedam godina kada je prvi put lansirana suradnja, nosi i nešto što liči kravati.
LVMH je najavio razne popratne aktivnosti prilikom lansiranja kolekcije, kao što su kafići, pop up trgovine i automati, a kolekcija je bila lansirana 1. siječnja 2025. godine.
Foto: Louis Vuitton, Instagram (@louisvuitton, @suungjuuun)




