Nova magična kampanja hrvatskog brenda Boudoir

Nova magična kampanja
hrvatskog brenda Boudoir

Boudoir

Sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju još jednu posebnu kolekciju, satkanu od ženstvenih komada, slojevitih tekstura, čipkastih aplikacija i neodoljivih impresionističkih printeva, koje modna publika danas prepoznaje kao jedinstveni rukopis pod imenom Boudoir.

Dizajnerice uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i prepoznatljivog couture potpisa koji je isprepleten s pret-a-porter kolekcijom u službi nužne potrebe da kreacija dođe do krajnjeg korisnika, iz kojeg i proizlazi pomalo ironičan naziv kolekcije Spell to Sell.

Boudoir2

Izvanredan dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana pomoću IBM Watson programa, super kompjutera koji kombinira umjetnu inteligenciju i sofisticirani analitički software. Dizajnerice su prve u Hrvatskoj, ali i regionalno odabrane da isprobaju ovaj inovativni program i uključe ga u dio svog kreativnog procesa.

Boudoir3

Boudoir modna kampanja

Boudoir Couture kolekcija “Spell to Sell”, genijalno je prezentirana inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio Mladen Šarić. Rezultat je spoj umjetničke fotografije i mode te vrhunsko djelo oboje autora, kako dizajnerica tako i fotografa. Kampanja za Boudoir kolekciju snimljena je u suradnji s najboljim hrvatskim modnim stručnjacima, fotografom Mladenom Šarićem, te kompletnim timom: Saša Joković (make up), Milena Maršić, Salon Glamour (frizure), Ivana Pavić (styling), Model Matea (Colors Model Management).

Boudoir4 Boudoir5 Boudoir6 Boudoir7 Boudoir8 Boudoir9 Boudoir10 Boudoir11

Foto: Mladen Šarić

Učitati još
Zatvori