Svijet 80-ih u novoj modnoj kampanji brenda Arileo

arileo kampanja2

Vlastitu interpretaciju 80-ih godina prošlog stoljeća, ove sezone predstavio nam je hrvatski modni brend Arileo, čija je aktualna kolekcija za jesen/zimu 2016. upravo dobila svoje službene vizuale. Iza objektiva našao se poznati hrvatski fotograf Goran Matijašec, a ispred njega model Diana Radan, članica agencija Talia Model.

arileo kampanja6

Arileo, čiji je zaštitni znak klasičan i promišljen dizajn, odabrao je 80-te kao nepresušan izvor inspiracije u modi, umjetnosti, kulturi i glazbi. Igrajući se formom i konstrukcijom, brend je na suvremen način interpretirao krojeve prepoznatljive za tu modnu dekadu, a volumenizirana i naglašena ramena s istaknutim strukom u ovom su slučaju dobila sasvim novu dimenziju elegancije.

arileo kampanja7

U centru pozornosti su, kao i uvijek, haljine i kombinezoni, kojima se svake sezone udahnjuje nova doza ženstvenosti, zaogrnuta u zemljane boje koje najbolje dočaravaju njihovu modnu viziju.

H.B.

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori