Kako ublažiti simptome jutarnje mučnine

Sretnice su one koje nakon svoje trudnoće mogu izjaviti kako u svih 9 mjeseci nisu iskusile ni tračak jutarnje mučnine, dok one koje nisu imale tu sreću se s užasom prisjećaju svih trenutaka kad im je u javnosti pozlilo. Ne samo što se radi o javnom mjestu, nelagoda je tu uistinu samo popratna sitnica, već se radi o nerješivosti samog problema jednom kad do njega naglo dođe. Zato, kako bi se to što rjeđe događalo, treba pripremati organizam na moguću mučninu te je u samom startu pokušati izbjeći, ako je to uopće moguće.

čaj od limuna i đumbira

Svi znamo da je dolazak bebe najprirodnija i najljepša stvar na svijetu, no mučnine u tim prvim mjesecima ipak mogu snažno utjecati na sveukupno psihofizičko stanje žene. Osim očite tjelesne komponente, tu je i ona mentalna te svi strahovi koji se popratno pojavljuju. Što pojesti, kamo ići, koliko se kretati, sve su to pitanja na koja buduće mame traže odgovor, a mi ćemo ga pokušati naći uz neke savjete.

Ako ste već izgubili tekućinu povraćanjem, onda je obavezno nadoknadite malim gutljajima tekućine ili voćem i povrćem s visokim udjelom vode. Odlična su rješenja primjerice čaj od mente, kao jednostavnija verzija, te superhrana đumbir koja u svim oblicima blagotvorno djeluje na organizam. Preporučuje se nezaslađen čaj od đumbira s limunom ili keksi s đumbirom. S mučninom može pomoći i gazirana mineralna voda, a probajte smanjiti dnevni unos kave.

dvopek

Što se tiče prehrane, savjetuju se manji obroci svakih par sati. Nemojte nikako biti gladni jer je to čest okidač za mučninu, a kad god možete imajte uz sebe krekere, dvopek, rižine krekere i slično koji bi mogli ublažiti simptome kad ih osjetite. Važno je pratiti koju su vam okidači, tako ćete nakon nekog vremena moći uspješno izbjeći sve situacije u kojima vam može pozliti. Pokušajte što više konzumirati namirnice bogate proteinima i cjelovitim ugljikohidratima, kao što su tvrdo kuhana jaja, čisto pileće meso, posni sir, integralna peciva i kruh, paziti na cjelovitu prehranu općenito koja donosi balans cijelom organizmu.

Krećite se na svježem zraku koliko god je to moguće. Čak i lagana šetnja može pomoći sveukupnom boljitku cijelog tijela, ako već niste u stanju odraditi kompliciranije vježbe koje se savjetuju trudnicama. Odmarajte i nemojte se izlagati stresnim situacijama ako je to ikako moguće, pristupite životu na najlakši dostupan način.

Kako ublažiti jutarnju mučninu

Što se tiče lijekova, budite itekako pažljivi i prije svakog pripravka se posavjetujte sa svojim liječnikom. Alternativna medicina ovdje se pokazala učinkovitom, poput akupresure koja uz pomoć akupresurnih narukvica dostupnih u svakoj ljekarni pritišće točke na zapešćima i učinkovito ublažava mučninu.

U svakom slučaju ste vi ti koji najbolje poznaju svoje tijelo i koji najbolje mogu procijeniti što će im odgovarati. Pratite svoje reakcije, vodite dnevnik ako je potrebno i ubrzo bi tijelo trebalo doći u maksimalni mogući balans.

Foto: Shutterstock

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori