Visoki kriteriji modernih mama: kako naučiti birati proizvode bez kompromisa?

Visoki kriteriji modernih mama: kako naučiti
birati proizvode bez kompromisa?

Biti mama (ili roditelj općenito) u moderno, digitalno doba zaista nije lako. Za početak, tržište je toliko razvijeno i napredno da i prije rođenja djeteta brojne stvari stavljaju budućim roditeljima upitnike iznad glave. Kakvu opremu kupiti: kolica, krevetić, hranilicu, kakve proizvode koristiti: kremice, pelene, deterdžente, gdje kupovati robicu, a još se nisu niti uhvatili u koštac s pravim zadacima roditeljstva.

Zatim su savjeti naoko dostupni na svakom koraku, internet prepun ideja, proizvoda, pravila… Nekad su izvori informacija bili uža i šira obitelj i već je to bilo dovoljno zbunjujuće, a danas je pred nama cijelo digitalno selo gdje svatko ima mišljenje o onome što je najbolje i kako nešto treba raditi. Kreirati vlastiti filter u toj šumi informacija potrebno je više nego ikad prije, pametno čitati, znati što pitati, povisiti kriterije i odlučivati beskompromisno jer za vašu je bebu samo ono najbolje odgovor.

Dolaskom bebe u dom budući roditelji dobivaju novu ulogu koju slijedi niz svakodnevnih odluka koje se tiču najmlađeg člana obitelji. Bilo da se radi o odabiru hrane bez aditiva, dermatološki testirane kozmetike ili odabiru brendova koji ne koriste dječji rad, roditelji će se uvijek truditi za svoje bebe birati samo najbolje. Ipak, u nedostatku osviještenih brendova na hrvatskom tržištu, financijskog i imovinskog stanja roditelja, kompromis se često nađe na meniju. Kako uz sve te realne uvjete navigirati ionako kompliciranim novim ulogama roditelja?

Jelena Veljača i kćer Lena

Roditeljstvo bez kompromisa

O putovanju kroz majčinstvo, razvoju majčinskog (zaštitničkog) instinkta, očekivanjima i donošenju kompromisnih rješenja Jelena Veljača, ambasadorica kampanje, razgovarala je s mamama na Pampers panelu „Nema kompromisa“ u dječjem multibrand storeu Ne.Ne.Ne.

Svoja iskustva razmijenile su Anita Dujić, manekenka i dekoraterka seta, zatim naše kazališne, filmske i televizijske glumice Ana Maras Harmander i Nataša Janjić, vlasnica i direktorica PR agencije Komunikacijski laboratorij Manuela Šola, te influencerica Dajana Civadelić.

Složile su se da je za mame najvažnija sigurnost njihova djeteta pa zato odabiru proizvode visoke kvalitete za koje ne moraju raditi kompromis, kao što su i Pampers pelene.

Manuela Šola, Dajana Civadelić, Jelena Veljača, Anita Dujić, Ana Maras Harmander, Nataša Janjić Medančić

Za bebe samo najbolje

“Majčinstvo mi je donijelo i jedan ‘switch’ i sad više ne brinem samo o sebi, imam tuđi mali život u svojim rukama i moram dati sve od sebe – nema kompromisa“, istaknula je Jelena Veljača, ambasadorica nove Pampers Pure linije.

Kako ne bi morali raditi kompromis oko svoje bebe, roditeljima je sada dostupna Pampers Pure Protection linija dječjih pelena i maramica – prva na svijetu izrađena od posebno probranih prirodnih sastojaka koja pruža visoku učinkovitost, bez koje bi svakodnevica moderne mame bila dodatno otežana.

Pampers Pure Protection linija

“Na našem je tržištu veliki izazov pronaći osviještene proizvode koji zadovoljavaju visoke kriterije moderne mame, a istovremeno su vrlo učinkoviti. Jako mi je drago da nam je sada dostupna Pampers Pure Protection linija s kojom roditelji ne moraju činiti kompromise niti na jednoj strani – niti u vezi djetetovog zdravlja i dobrobiti, niti u smislu okoliša”, dodala je Jelena Veljača.

Održivi i sigurni materijali za bebinu kožu

Pampers Pure Protection pelene

Dio odrastanja beba ne čine samo sretni trenuci, već i nestašne epizode kada roditelji trebaju očistiti “nered” iza svojih najmlađih. Mame i tate sada mogu biti opušteni i sigurni u svoj izbor. Pri osmišljavanju svoje nove linije Pure Protection Pampers nije radio kompromise niti oko čega. Radi se o prvoj na svijetu liniji pelena i maramica koja je izrađena od probranog pamuka, mekih vlakana na biljnoj bazi, celuloze pribavljene iz održivih izvora i ostalih pažljivo odabranih materijala, ispričao je okupljenima marketinški menadžer Pampersa, Neven Kružljak.

Pure Protection linija dermatološki je testirana, hipoalergena i ne sadrži dodatne mirise, klorni izbjeljivač, kao ni lateks. Bebina koža sigurna je kada uz nju prianjaju pelene izrađene od celuloze iz održivih izvora te od materijala koji su ili ponovno upotrijebljeni ili reciklirani ili obnovljeni tijekom prošle godine. Pure Protection pelene sadržavaju karakteristike koje bebi i roditeljima omogućavaju miran san uz suhoću do 12 sati, kao i pouzdani indikator kada je pelena mokra.

Pampers Aqua Pure vlažne maramice

Pampers Pure Protection linija

Pelene su jedan od onih proizvoda koji su must have na svakodnevnoj razini, štoviše, više puta dnevno. Stoga je važno razmišljati o njihovoj kvaliteti i učinkovitosti, što, uostalom, ne možete ni izbjeći jednom kad uvidite da određena vrsta za vas uopće ne funkcionira. Koža svake bebe je drugačija, sklona reakcijama, želimo da bude maksimalno suha s obzirom na vrijeme koje je provedeno u pelenama i da nema nikakvih neočekivanih “nezgoda”. Jednako tako, danas više no ikad moramo razmišljati o okolišu te u svojim (i bebinim!) proizvodima tražiti rješenje koje će minimalno zagađivati prirodu, pogotovo uzevši u obzir frekvenciju korištenja.

Zato istražite što se krije iza nove Pampers Pure Protection linije i ubrzo ćete vidjeti da kompromisa nema. Pronađite ih u dm i Bipa prodavaonicama.

Foto: PR

Učitati još
Zatvori