Poznati frizerski stilist otkrio nam je sve o počecima karijere i tajni svog uspjeha

@salonfranic

Ako bismo morali nabrojati nekoliko frizerskih salona koji žare i pale zagrebačkom scenom, u užem izboru definitivno bi se našao i Salon Franić, iza kojeg stoji poznati frizerski stilist Zvonimir Franić.

S njime smo popričali o samim počecima, onome što smatra receptom za svoj današnji uspjeh, koju ljepotu pronalazi u autentičnosti i kako pristupa svakom pojedinom klijentu u svom salonu… Cijeli intervju s talentiranim Zvonimirom pročitajte u nastavku!

Kad govorimo o zagrebačkim, ali i općenito frizerskim adresama, Salon Franić jedna je od onih koja se spominje među prvima – možete li nam reći kako su izgledali počeci puta koji su omogućili da izgradite ono što je Salon Franić danas?

Od samog početka imao sam jasnu viziju što želim postići i kakav salon želim imati. Klijentima sam pristupao iskreno i otvoreno i mislim da je to jedna od stvari zbog koje mi se ljudi i vraćaju. Uz iskrenu komunikaciju s klijentima, više od svega bio mi je važno da je sve što radimo u salonu na visokom nivou, te da budemo prepoznati po vrhunskoj usluzi koju pružamo.

@salonfranic

Postoje li neki posebni trenuci iz karijere koje biste željeli izdvojiti i za koje smatrate da su bili ključni tijekom karijere?

Vrlo teško mi je izdvojiti određene trenutke, mislim da ih je bilo dosta ključnih, od nekih novih ljudi koji su se priključili našem timu i oplemenili naš salon svojim znanjem i iskustvom, starih članova tima koji su se s godinama dodatno educirali i postali još veći stručnjaci u svom segmentu do dolaska nekih određenih klijenata u naš salon.

Slobodno možemo reći da danas imate uistinu zavidnu klijentelu – uz predani rad, koji je recept za uspjeh?

Predani rad na prvom mjestu, strpljenje, razumijevanje, dobar tim koji se međusobno poštuje i nadopunjava. Kad imate dobar tim onda se to osjeti u salonu. Osim što uvijek vlada dobra atmosfera, klijenti imaju osjećaj sigurnosti i dobro se osjećaju kod nas. Pratimo i stvaramo nove trendove, a na prvom mjestu nam je njega kose. Za bilo koju uslugu koju pružamo, važno nam je da je kosa zdrava i da ju njegujemo. Svaki naš klijent nam je iznimno važan, bilo njih 45 ili 4005. Svakome od njih se moramo jednako posvetiti i pružiti mu vrhunsku uslugu, kod nas nema razlike između poznatog klijenta, moje mame i nekog tko je tek došao u salon. Ako nudite kvalitetu i vrhunski pristup, to vam je recept za siguran uspjeh.

@salonfranic

Kad je riječ o njezi kose i poslu, uvijek ste u korak s trendovima, a to dokazuje i pokretanje YouTube kanala. Samim time ste pokazali da ne pristajete na kompromise, već znate da svojim klijetima morate priuštiti samo najbolje. Jeste li upravo iz tog razloga prigrlili i Authentic Beauty Concept i filozofiju koju propagira?

U moj salon ulaze samo vrhunski proizvodi jer je to u skladu s našom filozofijom, tako da sam ABC proizvode prvo primijetio zbog njihove kvalitete i upravo zbog toga što kažete, jer svojim klijentima stvarno želim priuštiti sve najbolje. Authentic Beauty Concept se super poklapa sa mnom i filozofijom mog rada i salona i to je jednostavno već na prvu bio idealan spoj. Od samog početka sam svojim radom išao naprijed, uvijek sam težio biti autentičan i iskren. Danas, osam godina kasnije, i dalje se vodim istom filozofijom i to je moj najveći uspjeh.

Među svojim klijentima imate uistinu različite profile, što je pravi kompliment jer je riječ o autentičnim ženama i muškarcima. Vodite li se u svojem poslu time da se ljepota nalazi upravo u autentičnosti, odnosno da je svatko od nas savršen u svojoj nesavršenosti i jednostavnosti jer na taj način izražavamo našu osobnost? Koliko se teško voditi takvom filozofijom pri ispunjavanju klijentovih želja, s obzirom na društvene mreže i norme koje nam postavljaju, koje su često sve, samo ne autentične.

Da, mi svakom svojem klijentu pristupamo individualno. Svakoga od njih poznajemo i znamo što mu odgovara i na taj način mu i pristupamo. Ne namećemo neke svoje ideje ili trendove, ako oni toj osobi ne odgovaraju ili ne stoje. Teže je tako, ali na kraju dobijete dugoročno zadovoljne klijente koji u vas imaju povjerenja. Mi nećemo klijentici napraviti neku trendi frizuru koju je npr. jučer nosila Kim Kardashian, a da ta frizura nikako ne stoji toj osobi. Želimo da su naše klijentice uvijek zadovoljne i da se to vidi na njima.

@salonfranic

Kako se educirate, gdje pronalazite inspiraciju da biste svojim klijentima ponudili ono najbolje?

Često idem na određene edukacije koje organiziraju partneri s kojima radim ili brendovi čiji sam ambasador. Pratim i vanjske trendove preko određenih platformi te strane frizerske stručnjake i njihov rad.

Kad govorimo o autentničnoj ljepoti, kako biste je opisali i što ona vama predstavlja?

Autentična ljepota je nešto što svaki pojedinac ima u sebi. Imati svoje ja i slijediti neke svoje stavove i filozofije u životu, te ne pristajati na kompromise je autentičnost koju ja zagovaram. U mom poslu to se referira na svaki segment, od proizvoda s kojima radim, a koje biram na način da što manje štete i da su što prirodniji, do frizura i trendova koje najviše volim, a to su prirodne i opuštene frizure i boje.

@salonfranic

Ušli smo u Novu godinu, a s njom uvijek dolaze i novi trendovi. Osim što se naglasak sve više stavlja na prirodne proizvode, što biste rekli što će biti još u trendu, kako među frizurama, tako među proizvodima?

Svima koji prate trendove preporučio bih da u novoj godini budu prirodni i ležerni, u skladu s novim trendovima koji u prvi plan stavljaju upravo prirodne i neopterećene frizure, frizure koje ne sputavaju, opuštene su i lepršave i dopuštaju nam da budemo svoji.  Ako ste autentični i prirodni, sljedeće godine ćete svakako biti u trendu.

Foto: Instagram

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori