Instagram profili žena uz koje ćete pronaći motivaciju za tjelovježbu

Objavu dijeli Sarah (@sarahs_day)

Svatko tko je pokušao vježbati, odnosno redovno odrađivati vježbe u teretani, prakticirati yogu ili fitness zna da u početku nije ni malo lako stvoriti novu naviku i pritom biti discipliniran.

Uz to što morate odvojiti vrijeme za fizičku aktivnost, izlažete se naporu na koji do tada niste navikli, morate prilagoditi i svoje prehrambene navike i nikako ne preskakati zakazane termine treninga.

Pogotovo nakon radnog dana, ovakav životni ritam nije jednostavno pratiti jer sve što želite je dobro se odmoriti ili popiti pivo s prijateljima koji vas nasmijavaju.

No, ukoliko se odlučite za zdrav način oslobađanja stresa i pritom želite “isklesati” svoju figuru itekako je važna motivacija. Svaki put kada poželite odustati, dobro je prisjetiti se nekih ljudi, njihovih poduhvata i rezultata kako biste nastavili dalje. U nastavku donosimo 7 inspirativnih Instagram profila žena koje su ispunile svoje fitness ciljeve, izgledaju magično, ali pritom ne kriju kakva je i kolika bila njihova borba sa samima sobom.

@sjanaelise

Sjana je dobi od 15. do 18. godine patila od depresije i tjeskobe. U tom periodu je bila toliko demotivirana da je prestala sa svim fizičkim aktivnostima, no kada je upisala fakultet, počela se baviti yogom. Kroz yogu je ponovno ojačala samopouzdanje i zadovoljstvo pa joj je to pomoglo da ponovno bude sretna, ali i da pronađe ljubav. Kako kaže, yoga joj je vratila vjeru u ljude i u život pun radosti.

@natalieuhling 

Natalie još zovu rastućom zvijezdom newyorške fitness scene. U njoj je ogromna snaga i motivacija koju vrlo predano prenosi na svoje učenike. Pogotovo je usmjerena na rad sa ženama i zajedno razbijaju predrasude i mitove o “ženskim mogućnostima”. Za Natalie nema prepreka i tome uči i žene koje pohađaju njezine treninge.

@hannahbronfman 

Hannina motivacija proizlazi iz planiranja. Njezin savjet o življenju zdravijih životnih navika jest “planirati svoj tjedan i pripremati zdrava jela i izraditi prioritete”. Prilikom planiranja vašeg tjedna bazirajte se na prioritetima koji uključuju brigu o sebi, osobni rast i napredovanje u karijeri jer za postizanje ciljeva, svaki je dan važan. Ukoliko planirate i svoje obroke, učinit ćete da zdravija jela imaju prioritet. Zato imajte na umu sve to što pišete u svom fitness planeru. Također, za Hannah je važno postizanje ravnoteže u svim aktivnostima i ciljevima koje pokušavate postići.

@amandabisk 

Amanda se godinama borila s kroničnim umorom. Riječ je o sindromu koji fizička aktivnost samo pogoršava. Sve što je ranije pokušavala trenirati njezino tijelo nije moglo pratiti koliko je ona željela, a ponestajalo joj je i motivacije. 2012. se pripremala za Londonske igre i tada je uspijevala odraditi samo polovicu treninga. No, onda je otkrila yogu i ona joj je pomogla da vrati staru sebe. Yoga joj je omogućila da pomiri svoje tijelo, um i misli te na kraju i vrati energiju.

@sarahs_day 

Sarah Stevenson je zagovornik njege kože i brige o tijelu. Njezin Instagram zasigurno će vam dati inspiraciju da se više aktivirate kada je u pitanju ulaganje u sebe. Održavanje ovakvog načina života je teško, ali Sarah ima zanimljiv način da ostane motivirana. Evo njezine liste kako bi održali zdraviji i aktivniji način života:

  1. Slušajte svoje tijelo
  2. Ne komplicirajte s prehranom, izbjegavajte prerađenu hranu
  3. Trenirajte na način koji radi dobro vašem tijelu i umu
  4. Kreirajte svoj raspored i pokušajte ga se i pridržavati

Objavu dijeli Sarah (@sarahs_day)


@kayla_itsines

Kayla je jedna od najutjecajnijih fitness influencerica. Napisala je knjigu “The Bikini Body Motivation & Habits Guide” koja pomaže ženama prekinuti loše navike i razviti one koje će im pomoći u realizaciji ciljeva. Kayla stalno ističe kako ona želi pomoći ženama da postanu najbolja verzija sebe.

Foto: Instagram

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori