Kolekcija “Sparkle Out Loud” dio UD kampanje koja slavi potpunu individualnost bez kompromisa

Kolekcija “Sparkle Out Loud” dio UD kampanje koja slavi potpunu individualnost bez kompromisa

Urban Decay revolucionaran je cruelty free beauty brend koji od svog pokretanja 1996. vjeruje u različitost. U izvornom priopćenju za medije stoji da su proizvodi namijenjeni „za oči, nokte, usne i kožu djevojaka i mladića koji žele promijeniti poimanje ljepote i dati mu vlastiti pečat”, čime su pokrenuli misiju branda da dovede status quo u pitanje, pritom podsjećajući ljude da je dekorativna kozmetika za svakoga i da bi ona uvijek trebala biti zabavna, neukroćena i neočekivana. Urban Decay nastavlja odbacivati jednoličnost koja je prisutna u industriji ljepote pokretanjem „Pretty Different” manifesta koji slavi potpunu individualnost bez kompromisa.

Pretty Different’ naša je posveta svim zaljubljenicima u makeup koji ne prihvaćaju standarde ljepote, izjavila je Wende Zomnir, suosnivačica marke Urban Decay. Njome odajemo počast individualnosti jer su svi drugačiji na svoj način. S pomoću nje pristupamo mijenjanju značenja kozmetičke marke.

Uz liniju „Pretty Different”, Urban Decay također predstavlja pet novih glasnogovornika, kolektiv trendsetera koji odbijaju prihvatiti nametnute standarde i umjesto toga veličaju jedinstvenost. Ezra Miller, Lizzo, Joey King, Karol G i CL predvodnici su kampanje i zaštitna lica nadolazećih proizvoda Urban Decaya koji će biti lansirani tijekom ove godine, kao zagovornici stava „Pretty Different” (Lijep na svoj način).

UD ambasadori dinamične su ličnosti na globalnoj razini koje se zalažu za ono u što vjeruju, nastavlja Zomnir. Oni predstavljaju pravu definiciju različitosti i utjelovljuju duh UD-a. To je zato što različitost ne znači samo biti ‚čudan’ ili poljuljati status quo – to znači biti ono što jesi.

Foto: PR

Učitati još
Zatvori