The Body Shop božićna kolekcija podsjeća nas da sanjamo veliko

The Body Shop, originalni britanski brend prirodnih proizvoda predstavio je novogodišnju kolekciju proizvoda i poklon setova.  Blagdanska limitirana edicija proizvoda posebno je osmišljena kako bi naglasila magične trenutke i pomogla da se dobro osjećamo i izgledamo. Poklon setovi i adventski kalendari odišu zanosnim mirisnim notama kruške, šljive i vanilije. 

Božićna kolekcija za osnaživanje žena

Blagdansko vrijeme preispitivanja, donošenja odluka i ispunjavanja želja koje upućujemo jedni drugima, potaknulo je The Body Shop da u fokus svoje kampanje stavi osnaživanje žena i djevojčica. Rezultat velikog  istraživanja pokazao je da neovisno o tome otkud dolaze, žene imaju slične želje: žele bolju i sigurniju budućnost, ravnopravnost i mir. 

Čak 50% žena na prvo je mjesto stavilo san o pozitivnoj promjeni koju žele vidjeti u svijetu. Odmah potom 28% sudionica izjavilo je da sanja o miru i ravnopravnosti te da želi širiti ljubav i dobrotu širom svijeta. Otkriveno je da se djevojke budućnosti suprotstavljaju globalnim promjenama u okolišu. Zapravo, više od 50% anketiranih djevojčica želi vidjeti pozitivne promjene u okolišu u budućnosti,a više od polovice tih ekološki osviještenih djevojaka želi iskorijeniti plastično zagađenje. 

Hrvatice su na prvo mjesto stavile obitelj i sretan život a odmah potom slijede briga za okoliš, obrazovanje i ljubav. DREAM BIG kampanja pokreće priču o velikim snovima i vrijednostima koje iza njih stoje kroz razgovor sa ženama koje nas inspiriraju. 

Karla Andrić, Marina Mesar OKO, Želja Veverec, Mia Marić i Ana Tevšić Nauković

U zanimljivom panelu moderatorica Karla Andrić okupila je moderne poduzetnice i u panelu  predstavila pjevačicu Željku Veverec, dizajnericu asesoara Miu Marić, vizualnu umjetnica Marinu Mesar OKO i product dizajnericu Anu Tevšić Nauković koje su slijedile svoje snove i dugoročno napravile razliku. Kroz osobna iskustva o rastu i uspjehu ali i izazovima na tom putu samoostvarenja biti uporan i ostati svoj glavne su poruke koje su prenijele kroz vlastite priče o velikim snovima i njihovoj realizaciji.

Vrijeme je darivanja. Pošaljite svojim darom poruku i inspirirajte svoje najdraže na pozitivnu promjenu kojoj sami teže jer svakom kupnjom u studenom i prosincu dio zarade investira se u projekte osnaživanja žena koje The Body Shop u suradnji s organizacijom Plan International globalno provodi za edukaciju i zapošljavanje žena u Brazilu i Indoneziji. Sanjajte velike snove, neki će se ostvariti, a neki će se i promijeniti. Nije važno, sanjajte.

Foto: Promo

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori