The Body Shop božićna kolekcija podsjeća nas da sanjamo veliko

The Body Shop božićna kolekcija
podsjeća nas da sanjamo veliko

The Body Shop, originalni britanski brend prirodnih proizvoda predstavio je novogodišnju kolekciju proizvoda i poklon setova.  Blagdanska limitirana edicija proizvoda posebno je osmišljena kako bi naglasila magične trenutke i pomogla da se dobro osjećamo i izgledamo. Poklon setovi i adventski kalendari odišu zanosnim mirisnim notama kruške, šljive i vanilije. 

Božićna kolekcija za osnaživanje žena

Blagdansko vrijeme preispitivanja, donošenja odluka i ispunjavanja želja koje upućujemo jedni drugima, potaknulo je The Body Shop da u fokus svoje kampanje stavi osnaživanje žena i djevojčica. Rezultat velikog  istraživanja pokazao je da neovisno o tome otkud dolaze, žene imaju slične želje: žele bolju i sigurniju budućnost, ravnopravnost i mir. 

Čak 50% žena na prvo je mjesto stavilo san o pozitivnoj promjeni koju žele vidjeti u svijetu. Odmah potom 28% sudionica izjavilo je da sanja o miru i ravnopravnosti te da želi širiti ljubav i dobrotu širom svijeta. Otkriveno je da se djevojke budućnosti suprotstavljaju globalnim promjenama u okolišu. Zapravo, više od 50% anketiranih djevojčica želi vidjeti pozitivne promjene u okolišu u budućnosti,a više od polovice tih ekološki osviještenih djevojaka želi iskorijeniti plastično zagađenje. 

Hrvatice su na prvo mjesto stavile obitelj i sretan život a odmah potom slijede briga za okoliš, obrazovanje i ljubav. DREAM BIG kampanja pokreće priču o velikim snovima i vrijednostima koje iza njih stoje kroz razgovor sa ženama koje nas inspiriraju. 

Karla Andrić, Marina Mesar OKO, Želja Veverec, Mia Marić i Ana Tevšić Nauković

U zanimljivom panelu moderatorica Karla Andrić okupila je moderne poduzetnice i u panelu  predstavila pjevačicu Željku Veverec, dizajnericu asesoara Miu Marić, vizualnu umjetnica Marinu Mesar OKO i product dizajnericu Anu Tevšić Nauković koje su slijedile svoje snove i dugoročno napravile razliku. Kroz osobna iskustva o rastu i uspjehu ali i izazovima na tom putu samoostvarenja biti uporan i ostati svoj glavne su poruke koje su prenijele kroz vlastite priče o velikim snovima i njihovoj realizaciji.

Vrijeme je darivanja. Pošaljite svojim darom poruku i inspirirajte svoje najdraže na pozitivnu promjenu kojoj sami teže jer svakom kupnjom u studenom i prosincu dio zarade investira se u projekte osnaživanja žena koje The Body Shop u suradnji s organizacijom Plan International globalno provodi za edukaciju i zapošljavanje žena u Brazilu i Indoneziji. Sanjajte velike snove, neki će se ostvariti, a neki će se i promijeniti. Nije važno, sanjajte.

Foto: Promo

Učitati još
Zatvori