Journal.hr i Chanel beauty editorijal: Najljepši ljetni make up lookovi

Surađivati s renomiranom svjetskom modnom i beauty kućom Chanel, velika je čast i privilegija, a nama se ovog proljeća pružila prilika da sa Chanelom snimimo ekskluzivan editorijal za Journal.hr i, osim fantastičnim make up proizvodima po kojima je brend poznat, ovu fotografsku priču također upotpunimo biranim odjevnim komadima, modnim dodacima i nakitom iz Chanel kolekcije za proljeće/ljeto 2019., kao i najnovijim J12 ručnim satovima u čijem će elegantnom i sofisticiranom dizajnu moći uživati i hrvatski kupci.

Make up lookovi koji čine razliku

Za sjajne Chanelove make up proizvode koji nas iz sezone u sezonu oduševljavaju i iznenađuju nekim malim pomacima u odnosu na tradicionalni make up, od 2015. godine naovamo zaslužna je Lucia Pica, globalna CHANEL kreativna direktorica za make up i boje koja predstavlja jednu sasvim novu generaciju make up umjetnika. Stvarajući nove proizvode za Chanelovu beauty liniju i prepoznatljive lookove za beauty kampanje i revije ove kultne francuske kuće, Lucia svake sezone uspije oduševiti inovativnom upotrebom boja i tekstura, kao i svojim modernim pogledom na make up, a tu je i njen neosporan talent za stvaranje super prirodnog i svježeg tena, s onim zdravim sjajem kože koji kao da prodire iznutra prema van.

Njena vizija za proljeće i ljeto 2019., dosad nas je upoznala s dvije genijalne make up kolekcije koje možete kupovati i na našem tržištu, u hrvatskim parfumerijama. Prvo nam je došla Vision d’Asie: L’Art du Détail, make up kolekcija za proljeće/ljeto 2019., za koju je Lucia Pica inspiraciju pronašla u svojim putovanjima Azijom, Japanom i Južnom Korejom, gdje je otkrivala gradove, ulice i tržnice, i tako dobila nadahnuće za intenzivan spektar make upa s nijansama zelene, plave, zlatne, boje slonovače i fuksije. Osim o bojama, ovdje smo najviše pričali i o inovativnom BAUME ESSENTIEL, novom sticku Chanel Beautyja koji na licu stvara naoko proziran, ‘wet look’ sjaj, dajući mu na živosti i svježini, a to je nešto što svi priželjkujemo kada s pomalo sivim i beživotnim tenom izlazimo iz zimske sezone.

Druga kolekcija koja se našla u fokusu ovog snimanja, i koja je od sada dostupna u prodaji u CHANEL Espace Parfum na Trgu bana Jelačića i u hrvatskim parfumerijama, je Vision d’Asie: Lumière et Contraste, make up kolekcija za sezonu cruise 2019. Ona je zapravo drugo poglavlje homagea koje je Lucia Pica, nadahnuta svojim putovanjem, odala Aziji, a glavni lajtmotiv kolekcije su suprotnosti koje se privlače i polaritet između svjetla i mraka, blistavog i zagasitog. Cilj je naglasiti ono najbolje na licu igrajući se svjetlom i njegovim efektima te istaknuti ten satenskim teksturama, a oči i usne visoko sjajnim akcentima. Pomalo edgy kolekcija za ljeto, prema riječima Lucie Pice, što je još jedno u nizu njenih iznenađenja.

Vision d’Asie: Lumière et Contraste make up kolekcija

U kombinaciji, ove dvije make up kolekcije stvaraju savršeni spoj, a upravo to svojom nam je ekspertizom na setu snimanja demonstrirala naša poznata vizažistica Simona Antonović, koja je CHANEL-ova službena vizažistica za Centralnu i Istočnu Europu te Mediteran i s ovom ju kućom veže dugogodišnja uspješna suradnja. Gledati Simonu kako s nevjerojatnom lakoćom na licu modela Ene Čuček stvara jednostavne ili ‘pomaknute’, ali svejedno vrlo ženstvene make up lookove, pravi je užitak i pruža nam inspiraciju za to kako se našminkati ovog ljeta – kao i koje točno proizvode izabrati za svoj prepoznatljiv izgled. U nastavku dozu inspiracije iz kistova Simone Antonović pronađite i vi.

Prvi make up look: Prirodan healthy glow na licu
Make up look No. 2: Koraljni tonovi na usnama
Make up look No. 3: Boja hrđe na kapcima
Make up look No. 4: Elegantan spoj brončanih tonova i boje vina
Make up look No. 5: Metalik plavi sjaj na očima
Chanel ready-to-wear kolekcija proljeće/ljeto 2019.

Kako bismo zaokružili ovu beauty priču, modna kuća Chanel ustupila nam je birane komade iz kolekcije za proljeće/ljeto 2019. Ova kolekcija nas je, već po samom predstavljanju prošle jeseni, kada je pariški Grand Palais za potrebe revije pretvoren u maestralnu plažu, potaknula da maštamo o ljetu i sanjivim kombinacijama za ljetne dane, a bila je posebna i zbog toga što je to bila posljednja revija na kojoj se Karl Lagerfeld došao pokloniti svojoj modnoj publici.

Ženstvene i lepršave svilene bluze s printom, sportski crop top s logom brenda, divni bež setovi i nezaobilazni slamnati šešir širokog oboda, skladno su upotpunili make up lookove Simone Antonović.

Chanel J12 ručni satovi

Priča o kultnom Chanel J12 ručnom satu vodi nas u prošlost gotovo 20 godina, točnije u 2000. godinu kada je originalno kreiran i predstavljen u crnoj boji. Nastao je kao ideja Chanelova umjetničkog direktora Jacquesa Helleua, koji ga je dizajnirao za sebe i, ilustrirajući, zamislio ga kao bezvremenski i sportski izraz vremena u potpuno crnoj boji.

Inspiracija je došla od njegove dvije velike strasti; automobila i jedrenja, a samo ime sata nadahnuto je J-class jahtama koje se natječu na America’s Cup, jednoj od najpoznatijih i najcjenjenijih jedriličarskih regata u svijetu.

Te 2000. godine, J12 sat revolucionarizirao je industriju izrade satova, a izrada u crnoj keramici brzo ga je okrunila prvom ikonom među satovima 21. stoljeća. 2013. godine uslijedila je i verzija u prvoj boji, a danas, 20 godina kasnije, Arnaud Chastaingt, direktor Chanelova studija u kojem nastaju ovi prvoklasni satovi, dao je J12 satu preobražaj, bez da mu oduzima na identitetu koji ga je svrstao u legende.

Ova ikona nije se drastično promijenila, već se prilagodila prolasku vremena i postala aktualnija no ikad. U čast novog sata, koji ekskluzivno i isključivo postaje dostupan i u Hrvatskoj, u zagrebačkoj draguljarnici Malalan (Europski trg), Chanel je snimio kampanju s čak 10 internacionalnih muza koje nose osvježenu J12 kreaciju, među kojima su Keira Knightley, Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Vanessa Paradis, Lily-Rose Depp, Carole Bouquet i drugi.

Foto: Maja Kljaić (beauty fotografije) i Sanja Jagatić (ready-to-wear kolekcija)

Make up: Simona Antonović za Chanel

Frizura: Mijo Majhen

Odjeća i nakit: Chanel

Stilistica: Doris Fatur

Model: Ena Čuček (Midikenn model management)

Manikura: Nokti.hr & Beauty Boutique

Zahvaljujemo Gradu Svetoj Nedelji na ustupljenom prostoru za snimanje u dvorcu Erdödy Kerestinec.

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori