Dr. Hauschka obilježila 20 godina poslovanja u Hrvatskoj

„Najbolja stvar kod Dr. Hauschka dekorativne kozmetike je ta da osim što izgleda savršeno, u isto vrijeme koži pruža potrebnu njegu.“ – Karim Sattar.

Upravo je njega lica ono po čemu je ova prirodna kozmetika najpoznatija. Kad se prije pedeset godina pojavila u Njemačkoj, predstavila je avangardni koncept kozmetičke kulture. Slijeđenje ritmova prirode u proizvodnji, izbor ljekovitog bilja i isljučivo prirodnih sastojaka, nemasna noćna njega, neka su od načela koja su nakon dugotrajnih istraživanja 1967. godine predstavili osnivači branda, Dr. Rudolf Hauschka i Elisabeth Sigmund.

Nježan pristup i kozmetički proizvodi koji koži daju impuls da se sama obnavlja i zrcali unutarnju vitalnost, umjesto da popravlja ili prikriva nedostatke, razlog je zbog koje mnoge žene biraju Dr. Hauschku. Kompozicije s prirodnim sastojcima, iz organskog i bio dinamičkog uzgoja, potvrđuje oznaka kvalitete NATRUE.

Buket ruža u svakoj tubici kreme

Dr. Hauschka Skin Care; Dr. Hauschka Kosmetik

Malo je proizvoda koji odolijevaju trendovima i novostima te godinama opstaju unatoč promjenama i zahtjevima korisnika. Dr. Hauschka ružina krema zaslužila je svoj legendarni status ponajviše zahvaljujući usmenoj predaji zadovoljnih ljubiteljica ove jedinstvene kreme. Posebnom je čini kombinacija biranih ekoloških sastojaka poput ružinog eteričnog ulja, ekstrakta divlje ruže i korijena bijelog sljeza, ružinog voska, shea maslaca i avokadovog ulja, koji čine moćan spoj prirodnih zaštitnih i regenerativni tvari.Omiljena je zbog hidratacijskih i zaštitnih svojstava koje pruža u dnevnoj njezi.

Hrvatski modeli oduševili Sattara

Za svaku tubicu Dr. Hauschka ružine kreme potrebno je 35 ružinih cvjetova, uzgojenih na održiv način, s organskim certifikatom te je upravo ruža zaštitni znak branda.

U Hrvatskoj je Karim Sattar također susreo mnoge žene, ljubiteljice branda i poznate osobe kojima je velikodušno dijelio savjete kako da blistaju svaki dan.

„Dr. Hauschka brand sam otkrila prije 15 godina i od tada obožavam njihove proizvode kao i etički način poslovanja“, izjavila je Anita Dujić, poznati model i dizajnerica nakita.

„Anita je tako prirodno lijepa, definitivno Dr. Hauschka lice! Za nju sam koristio paletu za obrve i oči i kreirao tzv. „boyfriend eyes“, trendi inačicu popularnih smokey eyes – malo neuredno, razmrljano, vrlo moderno. Ovaj look izgleda skupo i kao da se niste previše trudili. Anitina koža blista zbog genijalnog Dr. Hauschka tonika kojim sam i fiksirao make-up.

„Almira! Kakva energija, kakva njegovana žena!“, Sattar je oduševljeno
komentirao našu baletnu umjetnicu Almiru Osmanović koja je također dugogodišnja poklonica branda te je rado bila Sattarov make-up model.

Ivana Mrčela, svestrana umjetnica i ilustratorica, zaljubljenica u stilove 50-ih i 60-ih iznimno pažljivo bira brandove koje koristi, vodeći računa o etičnosti i održivosti, zbog čega joj Dr. Hauschka savršeno odgovara. „Ova žena ima tako prijateljski stav i poseban stil odijevanja, te sam naglasak stavio na njezine usne. Koristio sam jače ruževe tamno crvenih tonova te olovku za usta. Ivanina koža je sklona crvenilu, koju je umirila Dr. Hauschka ružina krema light i tonik za lice.

Foto: PR

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori