Douglas parfumerije otvorile su vlastitu beauty akademiju

Douglas parfumerije otvorile su
vlastitu beauty akademiju

Nakon izuzetno uspješne godine koju su obilježili rast prometa u parfumerijama i na web shopu, porast broja kupaca te dolazak novih, još boljih brendova, Douglas parfumerije nastavljaju u istom pozitivnom tonu. Dosadašnje edukacije i usavršavanja djelatnika unaprjeđena su i podignuta na višu razinu te je otvorena jedinstvena Douglas beauty akademija.

Edukacija od strane stručnjaka

Douglas beauty akademija zamišljena je kao mjesto na kojem će djelatnicima Douglas parfumerija biti omogućena još bolja i opsežnija edukacija od strane stručnjaka, akademija je posebna iz više razloga. Jedan dio akademije dizajniran je poput parfumerije te se u njemu nalaze razni make-up brendovi, mirisi i proizvodi za njegu lica i tijela kako bi se u poznatom okruženju djelatnike učilo svemu što trebaju znati o brendovima koji su prisutni u poslovnici.

U takvom ambijentu, edukacije će držati brojni stručnjaci i treneri svjetski poznatih brendova dostupnih u Douglasu, a sve s ciljem dijeljenja praktičnog znanja o proizvodima, novitetima i trendovima na tržištu koje će djelatnici moći lakše primijeniti u poslu. Tako će prodavači imati i ulogu beauty savjetnika kojemu se kupci mogu obratiti s povjerenjem.

Omiljeno beauty odredište

U proteklih 12 godina poslovanja, Douglas parfumerije imale su posebnu misiju – omogućiti kupcima da se osjećaju posebno uz nas i kod nas. Zadovoljstvo kupaca oduvijek je bila naša motivacija za rast i razvoj, stoga smo neprestano bili usmjereni na unaprjeđenje poslovanja i pružanje stručne usluge od strane naših djelatnika. Otvaranjem Douglas akademije i pružanjem odgovarajuće edukacije našim djelatnicima osiguravamo da su naši kupci u pravim rukama. Želja nam je biti omiljeno beauty odredište poznato ne samo po kvalitetnim proizvodima, nego i po najboljim savjetima“, izjavila je na otvorenju Adrijana Bokan, izvršna direktorica Douglas parfumerija.

Uz stavljanje velikog naglaska na uslugu, veliki napori ulažu se i u renoviranje prodajnih mjesta. Modernizirane i preuređene parfumerije otvorene u Varaždinu, Šibeniku, Dubrovniku, Splitu i Puli dio su strategije unaprjeđenja poslovanja s ciljem pružanja jedinstvenog iskustva kupovine.

Dodatno je na otvorenju predstavljeno i novo web skladište s većim prostornim kapacitetom i najnovija pogodnost za kupce – pick up station, mjesto na kojemu kupci u istom danu mogu naručiti i preuzeti svoj paketić. Uz sve navedeno, preostaje nam još samo vidjeti s kojim odličnim novostima i trendovima će nas u budućnosti iznenaditi Douglas parfumerije.

Foto: Douglas

Učitati još
Zatvori