Što nam je sve otkrio jedan od vodećih ljudi u brendu Bobbi Brown?

Istinski make up znalci uvijek nas osvoje svojom jednostavnošću i neposrednošću, a jednog takvog imali smo prilike upoznati za njegova posljednjeg boravka u Hrvatskoj prije 10-ak dana. Riječ je o Eduardu Ferreiri, nevjerojatno šarmantnom, karizmatičnom i talentiranom Portugalcu, kojeg već 17 godina veže jedna posebna veza s renomiranim make up i skin care brendom Bobbi Brown. Ondje Eduardo uspješno vodi funkciju regionalnog direktora edukacije, a poznat je i kao čovjek koji je još donedavno bio ‘desna ruka’ same Bobbi Brown.

U Zagreb je došao kako bi održao svoj poznati Masterclass, u kojem smo kao publika doista uživali, jer ga Eduardo vodi na edukativan i zabavan način, stalno vodeći interakciju sa svima prisutnima. Naposljetku je i sjeo s nama i za Journal.hr otkrio mnoge manje i više poznate detalje iz svog profesionalnog života.

Ovo vam nije prvi posjet Hrvatskoj, između ostalog ste bili ovdje i kada je brend Bobbi Brown lansiran na naše tržište. Što vas dovodi ovog puta?

Glavni razlog mog ponovnog dolaska je taj što lansiramo Bobbi Brown u Beogradu i bio sam jako sretan što smo uspjeli iskombinirati da ovaj tjedan dođemo i u Hrvatsku. Volim biti ovdje, volim vas kao ljude… Na neki me način podsjećate na nas Portugalce, ta vaša gostoljubivost, opuštenost… Vrlo je lako ući u interakciju s vama, imate duh koji mi se sviđa, a i sama zemlja je prekrasna, uvijek je privilegija biti ovdje.

Bobbi Brown MasterClass u Zagrebu

Otkrijte nam više o MasterClassovima koje održavate – što vas kod njih najviše veseli?

Najviše me veseli gledati ljude kako rastu, podijeliti s njima svoja znanja, ali i naučiti nešto novo – od njih samih. MasterClass je za mene proces u dva smjera, oni uče od mene i ja od njih. Ne bih mogao raditi isključivo u modi, potrebna mi je povezanost sa stvarnim ljudima. Volim kada mi za edukacije postavljaju pitanja, kada komuniciramo… Ljudi me uvelike inspiriraju, nerijetko i za neku novu tehniku ili neki novi Bobbi Brown proizvod koji bi tek mogao nastati.

MasterClass je sve popularniji pojam u svijetu make upa i pohađa ga sve više make up entuzijasta koji su samouki, a nadaju se stvoriti karijeru. Može li baš svatko biti profesionalni vizažist i koliko je školovanje bitno?

Morate imati talent. Ispričat ću vam svoj život; nisam išao u školu za make up. Isprva sam radio u financijama, no ubrzo sam shvatio da to nije za mene i dao sam otkaz. Zatim sam se odlučio školovati u Parizu, no bio je rujan, a početak semestra bio je tek u siječnju. U međuvremenu sam, u svom rodnom Portugalu, na jednoj zabavi upoznao ženu koja mi je na kraju druženja otkrila kako je brend menadžerica u Cliniqueu. Rekla je da joj se svidjela moja osobnost i pozvala me na sastanak, a budući da nisam imao što raditi do siječnja, odlučila mi je dati osnovno obrazovanje i poslala me promovirati brend po Portugalu.

Bobbi Brown MasterClass u Zagrebu

Poslije Cliniquea uslijedio je M.A.C i tako na kraju nisam ni otišao u Pariz. Istovremeno sam bio freelancer i trudio se raditi s ljudima čiji rad cijenim, na snimanjima editorijala, vjenčanjima, revijama… Radio sam besplatno, samo da bih radio s njima.

Trebaš li ići u školu da bi postao make up artist? Naravno, to pomaže, jer brusi talent koji određena osoba ima, ali najviše se nauči kroz praktičan rad, koji nije nužno vezan uz mjesto na kojem se školuješ. Rekao bih da je najvažnije imati dobre mentore. A važno je također nikada ne prestati učiti, jer kada prestaneš, kao da si mrtav. Zato su MasterClassovi danas popularni – uvijek možeš naučiti nešto novo od drugih. Povod su, naravno, društvene mreže poput Instagrama, koje i mene inspiriraju.

Što vas najviše veseli u poslu koji radite?

Iduće veljače bit će 17 godina kako radim na Bobbi Brown. I dalje me najviše veseli dijeljenje svog znanja s drugima, ali i prilika da budem inspiriran od raznih ljudi u raznim zemljama i kulturama. Veseli me vidjeti i vlastite ljude kako rastu. Nemam djecu, pa se moji očinski instinkti reflektiraju na taj način. Jako sam ponosan na njihove uspjehe, kao da su moja vlastita djeca. Veseli me i to što sudjelujem u nastanku novih Bobbi Brown proizvoda, kao dio malenog, ali utjecajnog vijeća kojem kroz ruke prvome prođu prijedlozi proizvoda.

Kako biste opisali svoj pristup make upu?

On je vrlo sličan samoj filozofiji brenda Bobbi Brown. Često me pitaju zašto ne pokrenem vlastiti make up brend, a moj odgovor redovito je ‚A zašto bih? Već postoji brend u koji vjerujem.‘ Volim prirodno, volim stvarno, volim kožu koja je zdrava i lijepa. Sve to je Bobbi Brown – nešto elegantno i nenametljivo. S brendom me također povezuje taj emocionalni pristup ljepoti, koji govori o stilu života, o ljepoti koja dolazi iznutra i koji naglašava da budemo svoji, samopouzdani. Žena koja je samopouzdana je neodoljiva.

Često kažemo da nema dobrog make upa bez dobre njege kože, a Bobbi Brown je poznata i po tome. Što je došlo prije za nju – njega kože ili make up?

Isprva je bio make up, ali onda je odlučila predstaviti i njegu. No i prije uvođenja skin care proizvoda, Bobbi je već bila na svojim uljima i njena vlastita beauty rutina bila su esencijalna ulja. Sve je to naposljetku okupljeno u liniji proizvoda za njegu kože, a Remedies su najbolji primjer koliko Bobbi Brown daleko ide u njezi kože. Brinemo o svakom problemu ili potrebi kože na holističkoj razini. To znači da ne rješavamo samo problem koji je nastao, već idemo do njegovog izvora, bilo da je koža masna, ima pigmentacije ili neku drugu poteškoću.

Izdvojit ću Vitamin Enriched Face Base, naš bestseller koji i sam koristim. On je nešto vrlo jedinstveno, jer je primer koji je također hidratantna krema. Volimo takve hibride, jer želimo pojednostaviti ženama život.

Ljetna kolekcija koja je stigla i na naše tržište zove se WARM, DEFINE, ILLUMINATE. Suncem okupana koža ponovno je veliki beauty trend, zar ne?

Naravno, to je veliki beauty trend i uvijek će biti. U Aziji je svijetla, porculanska koža ideal za većinu žena, no u Europi je beauty ideal preplanuli ten. Zato svakog ljeta za ova tržišta radimo priču s bronzerima. Nije nam cilj, kao drugim brendovima koji su jaki s bronzerima, da ih samo nanesete na kožu. Cilj nam je naučiti vas razumijeti kako se bronzeri koriste i kakve teksture i tonovi najbolje odgovaraju vašoj koži.

Možete li istaknuti još neki beauty trend koji je vrijedan naše pažnje u ovoj sezoni?

Osim bronzera, naglasak je na usnama. Crushed Lips kolekcija ruževa je trenutni hit za Bobbi Brown i često govorim, iako nije moja rečenica, da su usne nove oči. Oči su sada neutralne; naglašene obrve i puno maskare, a na usnama je mnogo veći akcent.

Nekome tko još nije isprobao Bobbi Brown proizvode, što biste preporučili?

Žena koja se još uvijek nije susrela s Bobbi Brown kozmetikom, trebala bi isprobati Smokey Eye maskaru, ali i Art Stick – multifunkcionalan proizvod koji se može nositi i na obrazima i na usnama. Predlažem i Instant Full Cover Concealer, pogotovo onim ženama koje nisu od pudera i teških podloga. Ovaj korektor odradit će odličan posao prekrivanja nesavršenosti, i to u samo nekoliko sekundi.

Nekako najviše interesa, čini se, izazivaju Bobbi Brown tekući puderi. Koji iz asortimana brenda sugerirate?

Definitivno Skin Long-Wear Weightless Foundation. Prije sam godinama koristio Bobbi Brown Foundation Stick, no ova nova podloga uspjela je nadmašiti sve. Ne znam postoji li nešto gore od popravljanja make upa nakon pola radnog dana… Najradije biste skinuli sve s lica i počeli ispočetka. Ovaj tekući puder zato je izvrstan, jer je zbilja dugotrajan, izgleda kao druga koža, dobar je i za suhu i za masnu kožu, ne nakuplja se, niti djeluje kao maska na licu. Trend u beauty industriji je napokon takav da imamo pudere koji garantiraju dobro prekrivanje, a istovremeno su nezamjetni na licu. Svaka podloga koja se jasno vidi na koži je loša.

Žene su u današnje vrijeme stalno u žurbi, traže brza i jednostavna rješenja u njezi kože i make upu. Kako im se Bobbi Brown prilagodio?

Svi naši proizvodi dizajnirani su da budu jednostavni za korištenje. Edukacija koju dajemo našim make up artistima je presudna – želimo da slušaju kupce i da ih razumiju. Moraju postavljati pitanja i slušati njihove odgovore, procesuirati ih na način kao da su s klijenticom kod kuće, u njenoj kupaonici, dok nanosi njegu ili make up. To nam je esencijalno. Ponekad make up artisti imaju velik ego, no mislim da Bobbi Brown nije mjesto za egoiste. Klijentica je na prvom mjestu – uzimamo u obzir koliko vremena ujutro ima da nanese make up, koliko talenta ima, podrazumijeva li njen svakodnevni make up dva proizvoda ili njih deset. Sve se računa pri preporuci proizvoda.

U odnosu na posljednji put kada ste bili u Hrvatskoj, došlo je do jedne velike promjene: Bobbi Brown je napustila vlastiti brend. Kako se taj potez odrazio na vaš posao?

Sve o čemu smo pričali danas je njeno naslijeđe, a sve što vidimo ovdje su temelji koje je postavila i koji će uvijek biti tu. Razlika je u tome što je sve o brendu Bobbi Brown prije bilo definirano kroz njene oči, a sada će to biti kroz oči našeg stručnog osoblja. Sada ćemo se baš mi morati dokazati i pokazati da smo dorasli zadatku, no dobra je stvar da je Bobbi ostavila zbilja dobre i kvalitetne temelje. Vrlo sam ponosan što sam dio brenda i što sam imao priliku raditi s njom i od nje mnogo naučiti. Bobbi zna što želi, ima snažan poduzetnički drive, ali je u suštini vrlo jednostavna žena mladenačkog duha.

Bobbi Brown prodajna mjesta: Parfumerije Douglas Trg i Arena Centar u Zagrebu i parfumerija Anabella u Splitu.

 

Foto: Bobbi Brown, Instagram

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori