Urban Decay dolazi u Hrvatsku – ovo su bestselleri koje morate isprobati

Prvi dio 2018. godine, na domaćoj beauty sceni obilježit će možda najveće, a svakako i najuzbudljivije lansiranje u posljednje vrijeme, i to ono Urban Decay kozmetike! Vijest je to koja će bez sumnje oduševiti mnoge, jer u odličnoj kozmetici ovog brenda dosad smo jedino mogli uživati šopingirajući u inozemstvu. U Srbiji ju prodaje Sephora, u Austriji se može pronaći u Douglasu i Marionnadu, a u Italiji se smjestila na policama Sephora i Coin prodavaonica.

Baš zbog toga što je dosad nije bilo u Hrvatskoj, ‘hype’ oko ove kozmetike samo se povećavao, a s obzirom na silne pozitivne recenzije Urban Decay proizvoda koje smo u posljednjih nekoliko godina vidjeli na blogovima, YouTubeu i društvenim mrežama, i sami smo bili nagovoreni saznati zašto baš svi pričaju o slavnim Naked paletama sjenila ili o Vice ruževima za usne. Iz tog razloga genijalna je vijest koju vam sada ekskluzivno donosimo, da Urban Decay napokon stiže i u Hrvatsku.

Brend koji je promijenio pravila igre na svjetskoj beauty sceni

Urban Decay jedan je od onih beauty brendova za čije ste kultne i danas najprodavanije proizvode sigurno čuli, no možda ipak ne znate priču iza nastanka brenda. A priča počinje još sredinom 90-ih godina prošlog stoljeća, koje su poznate kao desetljeće modnih eksperimenata, ali ne i onih u svijetu ljepote. Dapače, u koju god drogeriju ili parfumeriju bi tih godina ušli, paleta boja koju su make up brendovi predlagali, uglavnom je bila svedena na ziheraške roza, crvene i bež tonove. Kao i mnogi drugi brendovi, i Urban Decay nastao je u trenutku kada je prepoznat određeni nedostatak na tržištu i nešto što bi dodatno oplemenilo ponudu, ali i svakodnevicu potrošača, kada bi postojalo.

Tu je u priču ušla Sandy Lerner, suosnivačica tehnološkog konglomerata Cisco Systems iz Silicijske doline koja je 1995. godine bila na istoj valnoj duljini kao i Wende Zomnir, glavna kreativna snaga današnjeg Urban Decaya. Dvije poslovne žene tada su zaključile kako na tržištu ne postoji kozmetika za njih, kao ni za sve druge žene koje žele eksperimentirati s make upom i upoznavati neke nove boje make up proizvoda, a ne se oslanjati isključivo na ružičastu, crvenu i nude boje.

Zaključivši kako svi tadašnji beauty brendovi ne mogu zadovoljiti njihov ‘avangardni’ ukus, Wende Zomnir jednom je prilikom u kući Sandy Lerner pomiješala dvije boje – boju maline i crnu i dobila novu boju koju su odmah nazvale Urban Decay. Ostalo je nakon toga, rekli bismo, postalo povijest. U siječnju 1996. i službeno je rođen Urban Decay, a sve je počelo s linijom od 10 ruževa za usne i 12 lakova za nokte. Nijanse koje su osmislile Sandy i Wende, pronaći su se mogle jedino kod njih i nigdje drugdje, a nosile su intrigantna imena inspirirana urbanom sredinom koja ih okružuje poput Roach, Smog, Rust, Oil Slick i Acid Rain.

Prva kampanja brenda Urban Decay

Prva kampanja brenda

Prva kampanja brenda bila je vrlo provokativna, uz slogan ‘Does Pink Make You Puke?’, pokrećući revoluciju u beauty industriji koju se od tada trude popratiti mnogi drugi kozmetički brendovi. Urban Decay u svojih je 20 godina postojanja postao vrlo velik i utjecajan brend, za kojeg su se takmičile razne velike tvrtke, pa ga je 2000. prvo kupio francuski konglomerat LVMH, da bi nakon toga još dvaput mijenjao vlasništvo, sve do 2012. godine kada ga je kupio L’Oreal.

Danas u Urban Decayu ključne uloge imaju Wende, kao glavna kreativna direktorica, i Tim Warner, izvršni predsjednik brenda, a ljubičasti stalci s njihovom kozmetikom mogu se pronaći skoro svuda po svijetu. Recept za uspjeh brenda definitivno je bilo ponuditi ženama nešto individualno i jedinstveno, pa iako sad i brojni drugi brendovi u svojoj ponudi imaju otkačene boje, uspjeh Urban Decaya kao pionira u području make up boja posebno se pamti.

Osim toga, poznati beauty brend pohvaliti se može vrhunskom kvalitetom proizvoda i visokim performansama istih, zbog čega mu povjerenje poklanjaju čak i slavni vizažisti, iz čijih make up kovčega poznati i slavni redovito ‘kradu’ Urban Decay proizvode. I moramo spomenuti još jednu hvale vrijednu činjenicu – Urban Decay je cruelty-free brend koji ne testira svoje proizvode na životinjama i velik dio asortimana je veganski.

Brend nastavlja držati korak s inovacijama, ali i širiti svoju prisutnost u svijetu, što dokazuje i njegovo pojavljivanje po prvi put u Hrvatskoj. Za sada vam možemo otkriti kako se na hrvatskom tržištu Urban Decay namjerava pojaviti u prvom dijelu 2018. godine i kako ćete ga ekskluzivno moći pronaći u kutku rezerviranom za brend u domaćim Müller parfumerijama. Kako biste se mogli pripremiti za shopping, kada za to dođe vrijeme, u nastavku vam donosimo 10 Urban Decay bestsellera i proizvoda koji uživaju veliku popularnost pa čak i kultni status:

Foto: Instagram, Urban Decay

Komentari