5 savjeta za detoksikaciju tijela i uma nakon novogodišnje proslave

Blagdani su vrijeme pretjerivanja u hrani i piću, a koliko god se trudili suzdržati nekako onaj jedan kolač viška ili čašica previše uvijek zalutaju na naš stol. Doček Nove godine kulminacija je tog začaranog kruga nakon kojeg obavezno u naše novogodišnje odluke uključujemo točke s više vježbe, manje nezdrave hrane i pića.

detoksnovagodina5

Ako se prepoznajete u ovim riječima, savjeti za detoksikaciju tijela i uma će vam dobro doći.

1. Dobro se naspavajte

Ako je zabava potrajala do dugo u noć i vaš je bioritam zakinut. Iskoristite praznik i vikend koji slijedi da se baš dobro odmorite, naspavate i nadoknadite tu jednu noć kako ne bi utjecala na produktivan prvi radni tjedan u novoj godini.

detoksnovagodina4

2. Hidratizirajte organizam

Nadamo se da ste slušali savjete stručnjaka i uz alkoholna pića cijelu večer pazili na dovoljan unos vode. Ako niste i ako osjećate posljedice mamurluka, hidratizirajte tijelo maksimalno. Započnite dan čašom tople vode s limunom i cimetom koja će pokrenuti metabolizam, a nastavite piti vodu cijeli dan. Ako i inače volite pripremati smoothie za doručak, ovog puta izbacite slatke sastojke, neka bude zelen i maksimalno zdrav da resetira organizam i započne čišćenje.

detoksnovagodina3

3. Meditirajte

Meditacija se preporučuje kao svakodnevni mehanizam u kojem pronalazimo svoj mir usred stresne okoline. Sve što je potrebno 15 minuta sjedenja i koncentracije, dubokog disanja i laganog otpuštanja negativnog. Udahnite novo i pozitivno, a izdahnite sve što vas tišti. Donesite svoje novogodišnje odluke, mantrajte ih svakog jutra i na kraju ostvarite sve svoje ciljeve.

detoksnovagodina1

4. Izađite u prirodu, pa makar samo u šetnju

Svjež zrak potiče aktivnost organizma, pogotovo ako tome pripojite laganu aktivnost. Naravno, ako ste u treningu i trčite svaki dan, onda krenite u prvo ovogodišnje trčanje, razbistrite um i osvježite tijelo. Ako niste toliko ambiciozni samo izađite u šetnju, važno je da se krećete onoliko koliko možete.

detoksnovagodina

5. Pripremite cjeloviti obrok

Nakon tjedan dana neograničenog uživanja, danas počnite sa zdravijim režimom prehrane. Osmislite cjelovit obrok, odustanite od prerađenih proizvoda i ‘smeća’, jedite voće, kuhano povrće, grillano meso ili ribu, puno salate, razmišljajte o obrocima i to će vam se stostruko vratiti.

Foto: motelrocks.com

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori