Weekend Media Festival – digitalne platforme nekad i danas

Weekend Media Festival –
digitalne platforme nekad i danas

Digitalne platforme nekad i danas: Weekend otkriva kako zadovoljiti potrebe čitatelja portala

Na panelu “New world order: Kako proizvoditi sadržaj za digitalno doba“, predstavnici ključnih medija govorit će o specifičnostima proizvodnje i distribucije sadržaja u digitalu

Tiskani mediji nekoć su na svojim internetskim portalima objavljivali gotovo isti sadržaj kao i u svojim novinama. Danas digitalne platforme imaju vlastite forme te originalne načine prenošenja informacija i pričanja priča koji se bitno razlikuju od stvaranja sadržaja za tradicionalne medije.

Digitalni mediji, kao sredstvo informiranja i edukacije, počeli su pažljivo balansirati produkciju vlastitog sadržaja poput analiza i kolumni te brzih vijesti koje čitatelji očekuju na portalu. No, novinari i urednici i dalje se nalaze pred izazovom na koji način u velikoj dnevnoj produkciji istaknuti kvalitetne teme i podići njihovu čitanost, a s druge strane, i dalje biti prvi koji će objaviti vijest.

Više nije isto niti uređivanje naslovnica internetskih portala koje su se nekad uređivale tek nekoliko puta dnevno. Danas korisnik očekuje nove informacije na naslovnici svaki put kad posjeti portal. Stoga ne čudi što trendovi pokazuju značajan porast produkcije članaka, s nekadašnjih desetak na nekoliko stotina tekstova dnevno.

Uz sve veću produkciju sadržaja, vidljiv je i porast konzumacije te zadržavanja na internetskim portalima. U posljednjih deset godina, pokazalo je istraživanje Gemiusa, vrijeme zadržavanja na digitalnim platformama poraslo je za čak 50 do 100 posto na mjesečnoj razini.

Na panelu “New world order: Kako proizvoditi sadržaj za digitalno doba“ Weekend Media Festival okupit će predstavnike ključnih medija kako bi nam pojasnili koje su to specifičnosti proizvodnje i distribucije sadržaja u digitalu.

Najveći regionalni komunikacijski festival ove se godine održava od 20. do 23. rujna, kao i uvijek u bivšoj tvornici duhana u Rovinju, a partneri festivala ove su godine Francuska i Njemačka. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji predstavit će najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac.

Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim tulumima. I ove godine nas očekuje raznovrstan glazbeni program i druženja do dugo u noć.

Učitati još
Zatvori