Jeste li već otkrili makro fotografiju uz koju su istraživanje svijeta i fotografiranje bolje no ikad?

Najnovije funkcionalnosti mobilnih uređaja i njihove sve naprednije kamere omogućuju im snimanje savršenih fotografija. Što je zanimljivije, danas koristimo pametne telefone kako bismo slikali ne samo prekrasne pejzaže i portrete, već i impresivne detalje, s takvim rezultatima da bi bilo teško reći kakva je oprema za fotografiranje bila korištena.

Stoga, pogledajte naše savjete! Evo našeg vodiča o fotografiji detalja koji će vam zasigurno biti odličan izvor inspiracije – pogotovo ako želite pokazati svoj talent svijetu i odlučite se sudjelovati u InFocus natječaju!

Poigrajte se s postavkama kamere

Ako želite najbolje rezultate, nemojte koristiti samo osnovne postavke kamere. Osnovne postavke mogu vas ograničavati. Igrajte se s fotografijom – eksperimentirajte i ne brinite zbog neuspjelih slika. Koristite zum, pojačajte boje ili posegnite za dodatnim funkcijama koje će vam reći koji su parametri idealni za savršeno snimanje detalja.

Još jedna dobra ideja za početnike su akromatske, tj. crno-bijele fotografije jer mogu sakriti neke potencijalne nedostatke i poboljšati najbolje elemente na vašim slikama.

Koristite HDR

Najbolji pametni telefon za snimanje detalja bit će onaj koji vam omogućuje da otkrijete i najsitnije detalje. Zbog toga, dok birate najbolji model za vas, pobrinite se da je jedna od njegovih karakteristika funkcija High Dynamic Range. HDR pojačava osvjetljenje i kontrast, radi čega možemo jasno vidjeti svaki detalj – rosu na cvjetnim laticama, šljokice na haljini, teksturu drvenih dasaka korištenih na antičkoj crkvi. Prilikom snimanja makro slike morate odlučiti koji bi element trebao dominirati na fotografiji – onaj u prvom planu ili onaj u pozadini. Zahvaljujući fokusiranju na samo jedan od njih, postići ćete savršenu oštrinu i – sjajnu sliku.

Upoznajte se s bokeh efektom

Zamagljena meka pozadina, koja se naziva bokeh efekt, iza glavne teme je ogromna prednost profesionalnih fotografija. Pojedinosti se više ističu jer na taj način snažno privlače pažnju.

Zamagljivanje pozadine je također odličan način da neki nepoželjni predmeti nestanu. Ovaj efekt bi se mogao pokazati vrlo korisnim u pejzažnoj fotografiji gdje neki slučajni motivi lako mogu upropastiti sliku.

Primjena bokeh efekta nije teška. Većina modernih pametnih telefona opremljena je ovom funkcijom, što omogućava umjetničko zamagljivanje pozadine uparene s oštrijim detaljima. Provjerite ako ga imate!

Ne zaboravite na svjetlo

Fotografi dokumentaristi i modni fotografi, pa čak i influenceri, priznaju da najbolje fotografije nastaju sat vremena nakon zore i sat prije sumraka. Tada je svjetlost najljepša. Fotografije prirode – cvijeće, insekti, kapljice rose u zoru ili sumrak izvrstan je način da se slika prirodnim svjetlom za koje neće biti potrebni dodatni filtri.

Suzite izbor i pokažite one najbolje fotografije čitavom svijetu!

Za fotografiju je potrebno strpljenje, ali dok čekate savršen kadar, snimite seriju fotografija kako biste odabrali najbolje i najdraže. Fotografije koje smatrate najboljima stavite na društvene mreže i svoju strast podijelite s drugima.

Volite li fotografiju? Okušajte se u Huawei InFocus Awards natječaju!

Ako ste zadovoljni svojim fotografskim postignućima i želite vidjeti što profesionalni fotografi misle o vašim fotografijama, Huawei InFocus Awards natječaj odlična je prilika da testirate fotografske vještine i pokažete svijetu svoj talent!

Uz to što konstantno unaprjeđuju svoje uređaje i tragaju za ultimativnim iskustvom stvaranja slike, Huawei časti ljubitelje fotografije.

Natječaj se sastoji od 6 kategorija, uključujući 5 fotografskih i jednu kategoriju posvećenu video formatu:

  • – izražavanje izravnih emocija putem fotografije
  • – dijeljenje emocija ili inspiracije u svakodnevnim aktivnostima
  • – eksperimentiranje s identitetom i moći portretiranja
  • – otkrivanje novih mjesta i novih iskustava korištenjem novih svojstava smartphone kamera, na primjer tele-leća, super širokog kuta ili makro-okidanja
  • – pričanje priče u 9 okvira – mreža fotografija koje stvaraju značajnu i intrigantnu narativu
  • – snimanje priča u manje od 30 sekundi

InFocus je namijenjen svim korisnicima Huaweija koji mogu priložiti svoje radove u jednoj od kategorija putem za to namijenjene web stranice počevši od 24. srpnja 2019. Zadnji dan za prijavu radova je 11. kolovoza.

Za fotografije predane na natječaj svaki će korisnik interneta, uključujući i sudionike – moći glasati dok će u sljedećoj fazi natjecanja najbolje radove pažljivo proučiti renomirani sudački žiri.

  • – Predsjednik Huawei Consumer Business Grupe Huawei CEE & Nordic
  • – poljski modni fotograf, u suradnji sa najprepoznatljivijim svjetskim magazinima, poput Marie Claire, Harper’s Bazaar, Glamour, Elle i Vogue
  • – danski umjetnik usredotočen na celebrity fotografiju, koji također obavljuje fotografije pejsaža, gradskog pejsaža i prirode na svojim SoMe računima
  • – višeznačna samostalna fotografkinja i samoprozvana avanturistica koja putuje svijetom
  • – arhitekt i fotograf koji transformira gradski pejsaž, stavljajući arhitekturu u novi okvir geometrijske apstrakcije i stvarajući drugu stvarnost kroz svoje radove
  • – francuski fotograf kambodžanskih korijena, živi u Parizu. Fasciniran svjetlom, uličnim fotografijom i gradskim pejzažom. VuTheara voli se igrati s novi perspektivama i novim točkama gledišta. Poznat po svjetlu i grafici u svojim kompozicijama, njegov stil fotografije određuju ulične scene u Parizu i diljem svijeta.

 Nema recepta za sjajnu fotografiju. Po mom mišljenju, dobro je razbijati pravila. Svima bih savjetovao da vjeruju u sebe i svoj talent. Veselim se vidjeti vaše fotografije i već imam osjećaj da će biti sjajne. Pobjednik je među nama!

–  Yener Torun

Što možete osvojiti?

Pobjednik može osvojiti Grand Prix Huawei MateBook 13, Watch GT i 10.000 eura, 250 dolara vrijedan kod za e-voucher za Trip Advisor, kao i objavljivanje fotografije na tjedan dana kao početne slike na sljedećim TripAdvisor domenama u: Švedskoj, Poljskoj , Danskoj, Austriji, Norveškoj, Finskoj, Češkoj, Grčkoj, Mađarskoj, Izraelu, Srbiji, Slovačkoj i Turskoj.

O Huaweiju

Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2018. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona na svijetu. Huawei ima 15 istraživačkih razvojnih centara (R&D) smještenih u SAD-u, Njemačkoj, Švedskoj, Rusiji, Indiji i Kini. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, usluge ”u oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. ”Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.

Za više informacija posjetite Huawei stranicu za korisnike, Facebook stranicu Huawei Mobile Hrvatska, Huawei Mobile Hrvatska Instagram, Huawei Mobile Hrvatska You Tube kanal, Huawei Mobile Hrvatska Twitter te Huawei Forum Hrvatska.

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori