Što zapravo znači biti influencer

Najveće trendove prvo su isključivo diktirali urednici modnih časopisa, zatim pojedinci iz visokog društva, takozvani socialites, a pojavom društvenih mreža i njihovim punokrvnim stasanjem odjednom su na svoje došli blogeri i sasvim nedavno – influenceri. I postali nevjerojatno popularni jer uz pomoć samo jednog medija, najčešće Instagrama, dopiru do vrlo velikih masa pratitelja. Zbog toga su i savršeni medij za sve oglašivače jer su bliski ljudima i u vrlo kratkom roku postižu izvrsne rezultate.

Blogeri mogu biti influenceri, ali influenceri najčešće nisu blogeri. I ako je to samo jedna od stvari koja vas zbunjuje u ovom novo skovanom pojmu, tri poznata talijanska lica odlučila su o svom zanimanju snimiti doku-reality emisiju i sve objasniti. Eleonora Carisi, Paolo Stella i Candela Pelizza (poznatija pod prezimenom bišeg muža, Novembre) zvijezde su showa The Influencer u kojem prikazuju kako izgleda život iza kulisa jednog influencera.

Tko stoji iza showa The Influencer

U Italiji imaju iznimno snažnu medijsku prisutnost u posljednje dvije godine, a broj followera im samo raste. Iako se Chiara Ferragni uglavnom internacionalno prepoznaje kao najpopularnija Talijanka, Tjedan mode u Milanu kroz nekoliko je sezona iznjedrio par jako cool djevojaka koje danas obožavamo pratiti. Uz Giorgiju Tordini, Gildu Ambrosio, Patriciju Manfield, Carlottu Odi, tu su svakako i Eleonora, Candela, ali i Paolo kao predstavnik muškog stila.

Pratitelji im se broje u stotinama tisuća što je i potaknulo kreiranje novog projekta. The Influencer prati glavne likove kroz nekoliko tjedana i bilježi sve što se događa u njihovim životima. Ovom su emisijom trio i producentska kuća Real Time htjeli gledatelje provesti kroz sve nedoumice oko novog zanimanja, objasniti da se u njihovu medijsku prisutnost ulaže itekako puno radnih sati te približiti cijeli fenomen influencera gledateljima.

Sve se epizode mogu pogledati online – na ovom linku. Jedina bi prepreka mogla biti što su snimljeni na talijanskom jeziku. No ako se projekt pokaže kao uspješan, protagonisti razmišljaju i o verziji na engleskom.

Foto: Instagram

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori