Po jedna self-care aktivnost za svaki dan u tjednu

Kako godina izmiče kraju, mnogi se prisjećaju što su sve postigli i ostvarili. Nove odluke za zdraviji i bolji život već se kroje. Svaka godina drugačija je od one prethodne, a tome pridonosi i rast lifestyle trendova koji se neprestano mijenjaju. Self-care koncept u posljednjih se nekoliko godina mnogo spominje. Štoviše, ovaj pojam sve više ljudi počinje primjenjivati u svojim životima kako bi bili sretniji, ispunjeniji i sa što manje stresa koračali kroz obaveze. Briga o sebi ne uključuje samo vanjsko uljepšavanje već bi trebala podjednako uključivati i brigu o onom unutarnjem. Kako bi ovaj tjedan više pažnje posvetili sebi, self-care rituali za svaki dan u tjednu čekaju vas u nastavku.

Self-care ponedjeljak

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Apolline Thibault (@apollinethibault) on

Ponedjeljak je za mnoge najstresniji dan u tjednu. Nakon opuštanja i odmora tijekom vikenda ponekad je teško vratiti se u poslovnu realnost. Jutro je uglavnom obilježeno bezglavom jurnjavom, gužvom i nervozom u prometu te hektičnom cijelodnevnom rasporedu nakon kojeg jedva čekate doći doma i uskočiti u pidžamu. Self-care ponedjeljak promijenit će perspektivu razmišljanja o ovom ‘mrskom danu’. Nakon posla priuštite si opuštanje uz omiljeni napitak. Iskoristite večer za planiranje obaveza koje slijede u narednim danima. Kad se sve stavi u notes ili na papir lakše ćete prepoznati potencijalno stresne situacije. U raspored ne zaboravite uvrstiti po jednu stvar koja vas jako veseli baš svaki dan. Tako ćete se toj jednoj aktivnosti uvijek veseliti bez obzira na to koliko obaveza imali.

Gastro utorak

 

View this post on Instagram

 

A post shared by EAT FIT FOOD (@eatfitfood) on

Svi oni koji prakticiraju self-care složit će se kako je dizanje ranije prije uobičajenog jedna od najboljih odluka koju vrijedi pretvoriti u naviku. Raniji odlazak u krevet olakšat će vam jutarnje buđenje, a s vremenom ćete se prirodno dizati i prije budilice. Ranije jutro iskoristite za pripremu jednostavnih jela koje ćete koristiti kroz radni tjedan. Uravnotežena prehrana ključ je dobrog zdravlja, stoga bi trebala biti self-care prioritet. Nakon napornog dana malo tko želi kuhati, dok je sve o čemu možemo razmišljati druženje s prijateljima i opuštanje uz film. Skuhati dovoljnu količinu riže, tjestenine, povrća i umaka koji se mogu zamrznuti olakšat će vam slaganje obroka i omogućiti kvalitetnije obroke na poslu, ali i na večer kod kuće.

Srijedom uzimamo kratku pauzu

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lea-Elisabeth (@syderale_) on

Srijeda je idealna za kratku pauzu, brzo punjenje baterija i motivaciju za završetak preostalog tjedna. Pauzu za ručak provedite na zraku i iskoristite ju za šetnju izvan ureda. Ako vam vrijeme ipak ne dozvoljava napuštanje ureda, napravite češće pauze dok sjedite na radnom mjestu. Svakih sat vremena ustanite po čašu vode, protegnite se, rotirajte  ramena. Osvijestite svoje držanje na koje često zaboravimo zahvaljujući višesatnom sjedenju. Cirkulacija će vam biti zahvalna, a vi ćete raditi s više radnog elana.

Slatki četvrtak

 

View this post on Instagram

 

A post shared by from scratch (@delight.fuel) on

Sve je više razloga da se veselimo vikendu. Jedan od njih definitivno je i tamna čokolada. Self-care rituali nezamislivi su bez hrane koja podiže raspoloženje. To su potvrdila brojna istraživanja, a i poznati supermodeli uvjeravaju nas da si često priušte guštanje kockici ili dvije. Kako bi tmurni zimski dani protekli u veselijem tonu, zasladite  dan čokoladom s visokim udjelom kakaa uz omiljeni topli napitak.

Petak je za hometainment

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tatiana✖️Home✖️Decor (@tatiana_home_decor) on

S obzirom na to da dani postaju sve kraći, a noći sve hladnije, prirodno je da žudimo za toplim druženjima u atmosferi doma. Gradska scena bogata je događajima i raznim manifestacijama, no ponekad je sve što nam treba mirna večer u dobrom društvu. Kako petak uvečer iskoristiti za self-care ritual? Inspiracije i prijedloga je mnogo, a jedan od njih posebno volimo i za njega ste sigurno čuli.

Aktivna subota

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Daria Kostromitina (@dashakos) on

Duže spavanje vikendom definitivno je jedan od najboljih stvari koje planiramo. Nakon toga slijedi ‘lijeni’ doručak ili brunch, a onda dan može početi. Obiteljski ručkovi, kuhanja, okupljanja prijatelja, shoppingiranje i gledanje filmova.. Sve su to self-care aktivnosti ako vam donose zadovoljstvo i ispunjenje. S obzirom na nedostatak dnevnog svijetla i broj obaveza tijekom tjedna, malo vremena ostaje za kretanje. Subota je idealna za duge šetnje, kakao, pečene kestene i uživanje na svježem hladnom zraku, iskoristite ju za kratki bijeg iz grada u planine.

Nedjeljna meditacija

Kako vikend odmiče kraju, mislima se već pripremamo za novi radni tjedan i sve što on sa sobom donosi. Uživanje u posljednjim satima nedjelje iskoristit ćemo za maksimalnu relaksaciju. Meditacija je puno lakša nego što mnogi misle. Zahvaljujući internetu i brojnim video uradcima koji će vas korak po korak voditi kroz cijeli proces, lako ju je savladati i prakticirati kod kuće. Neka vas manjak znanja o pravilnom disanju ne obeshrabruje. Udobno se smjestite, saberite misli, dišite i otpustite sve nagomilane tenzije kako bi u novi tjedan započeli revitalizirani i puni energije.

Foto: Instagram

 

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori