Pogreške u jutarnjoj rutini koje nam pokvare dan


@kristinjohns

Ne postoji jedna univerzalna jutarnja rutina idealna za sve. Možda vaša uključuje čitanje vijesti, pripremanje ukusnog doručka ili ples uz pop glazbu u donjem rublju. Nema osude. No, neke pogreške u jutarnjoj rutini mogu postaviti pozornicu za neproduktivan ostatak dana.

Kako ne biste činili greške i nesvjesno si pokvarili dan, provjerili smo što su znanstvenici i drugi stručnjaci imali za reći o tome što je najbolje što možete napraviti za sebe u prvih nekoliko minuta nakon što ste se probudili.

Iako je teško reći hoće li se ljudi osjećati dobro jer se protežu ili obrnuto, istraživanja su pokazala kako su ljudi koji se probude s rukama u obliku V, sretniji i ispunjeniji. Postoje preliminarni dokazi da se ljudi koji se probude u fetalnoj lopti probude više pod stresom.

Koji su još čimbenici zbog kojih se tijekom dana osjećamo nemirno, donosimo u nastavku.

Pritiskanje gumba za odgodu

Ponekad isključujete alarm jer se još niste spremni suočiti se s danom. Oduprite se iskušenju da odgodite neizbježno za 5 ili 10 minuta.

Većina stručnjaka za spavanje misli da odgodni alarmi nisu dobra ideja.

To je dijelom zato što, ako se vratite u dubok san nakon što pritisnete gumb za odgodu, ulazite u ciklus spavanja koji definitivno nećete moći završiti. Tako ćete se vjerojatno probuditi ošamućeni umjesto osvježeni. Shvatite koliko vam je sna potrebno tijekom noći i pobrinite se da si osigurate tu količinu sna.


Provjeravanje e-pošte

Ako spavate u blizini telefona, a većina ljudi to čini, lako je već u prvim sekundama nakon što progledate početi bezumno pomicati svoju pristiglu poštu.

Ako započnete jutro na ovaj način nećete se tijekom dana oporaviti. Zahtjevi, upiti, neočekivana iznenađenja, podsjetnici i problemi su beskrajni.

Postoji vrlo malo toga što ne može čekati sat vremena dok se u miru pripremite za novi dan.


@happilygrey


Ostajete sklupčani

Dok ležite budni u krevetu, ne činite si ništa dobro. Bolje je da to vrijeme iskoristite kako biste se motivirali i osnažili. Protezanje je provjeren i dobar način izgradnje samopouzdanja dok lansirate svoj dan.

Pospremanje kreveta je povezao s povećanom produktivnošću tijekom ostatka dana. Opet, nije jasno je li stvaranje kreveta uzrokuje da budete produktivniji ili ako ste superorganizirani ljudi vjerojatnije je da će napraviti svoj krevet.

Pospremanje vašeg kreveta je “ključna navika” koja može izazvati “lančane reakcije koje pomažu drugim dobrim navikama.

Jutarnja kava

Ako mislite da ne možete funkcionirati dok ne popijete vašu jutarnju šalicu kave, razmislite dvaput. Vaše tijelo prirodno proizvodi veće količine hormona stresa kortizola, koji regulira energiju, između 8 i 9 sati ujutro. Tako je za većinu ljudi najbolje vrijeme za piće nakon 9:30. Ako prije toga konzumirate kofein, vaše će se tijelo početi prilagođavati proizvodnjom manje kortizola u ranim jutarnjim satima, što znači da ćete stvoriti problem kojega se bojite.


@happilygrey

Spremate se u mraku

Isključivanje svjetala može izgledati kao mekši način prijelaza u dan. Ali vaš unutarnji tjelesni sat osmišljen je tako da bude osjetljiv na svjetlo i tamu. Dakle, priprema u mraku može signalizirati vašem tijelu da je još uvijek no. Ako je vani još uvijek tamno kad se probudite, preporučuje se uključivanje jakog svjetla kako biste što brže i lakše profunkcionirali.


@rosacrespo

Radite ono što vas osnažuje

Možda ćete popiti malo vode. Možda ćete slušati neke pjesme. Možda ćete nazvati prijatelja. Ove aktivnosti su u redu, ali najbolje je ako ih uključite u neku vrstu rutine. Na primjer: probudite se, pijte vodu dok slušate glazbu, oblačite se i nazovite prijatelja na putu do posla. Neki znanstvenici kažu da je naša snaga volje ograničena, a kada ju istrošimo rano u danu pokušavajući odlučiti što dalje, manje će je ostati tijekom dana kada se moramo usredotočiti na posao. Smanjite broj odluka koje donosite ujutro, recimo, nošenjem iste odjeće svaki dan.


@becoffeestyle

Foto: Instagram, Unsplash, Pexels

0

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori