Neki novi klinci: Oni razmišljaju izvan okvira, krše pravila i stvaraju nove biznise

Neki novi klinci: Oni razmišljaju izvan okvira, krše pravila i stvaraju nove biznise

Mi smo Hrvatska

Predrasude o mladima, politička komunikacija, disrupcija industrija, brendiranje Hrvatske i legalizacija kanabisa, samo su neke od brojnih tema koje su obilježile početak drugog dana 11. Weekend Media Festivala u Rovinju.

Mladi su lijeni, nezainteresirani i samo bulje u svoj pametni telefon? Sudionici panela Na mladima svijet ostaje… čim o tome stariji donesu odluku na 11. Weekendu srušili su sve predrasude koje smo imali o ‘klincima’. „Mi smo tolerantniji, pokretači promjena koje vode k boljem svijetu, više volontiramo i društveno smo odgovorni. Mi smo optimistična generacija koja je sposobna za velike stvari, ali nam stariji koji vuku konce moraju pomoći u tome. Ako nas ne budete slušali, mogli biste propustiti dosta dobrih ideja“, poručila je 18-godišnja Alma Džafić, članica debatnog kluba zagrebačke II. Gimnazije.

Alma Džafić

Uslijedio je panel West Wing – Kako savjetovati predsjednika, na kojem je Krešimir Macan, donedavni savjetnik hrvatskog premijera Andreja Plenkovića, savjetnike za medije usporedio s nekadašnjim dvorskim ludama, koje su vladaru otvoreno govorile i ono što mu se nije sviđalo. Svoje iskustvo podijelila je i Suzana Vasiljević, savjetnica za medije Aleksandra Vučića. „Predsjednik Srbije Aleksandar Vučić nikada nije pobjegao od pitanja novinara. Druga je stvar koliko se novinarima sviđaju njegovi odgovori. Problem novinara je u tome što Vučić kaže što misli“, poručila je Vasiljević.

West WIng

Veliku pozornost u subotu prijepodne privukao je panel Disrupt Yourself, na kojem je istaknuto kako se sve industrije moraju transformirati i nešto žrtvovati jer će jedino tako opstati. „Na spomen pojma disrupcija, duhanska industrija nije prva pomisao jer je riječ o industriji koja je 150 godina poslovala na isti način. BAT je u posljednjih nekoliko godina uložio 2,5 milijarde dolara u proizvode nove generacije. Put prema naprijed u našoj industriji je smanjenje štetnosti i to već dugo znamo. Postoji cijeli niz proizvoda nove generacije u našoj industriji, a mi smo uvjereni da ćemo ih kreirati još mnogo“, kazao je Antal Bekefi, generalni direktor regije Adria u BAT-u.

Siniša Đuranović, stariji potpredsjednik Hrvatskog Telekoma, ne slaže se kada se telekome svrstava u tradicionalne industrije. „Mi možda dugo postojimo na tržištu, ali telekom je danas jedan od drivera promjena u društvu. Mi smo pokretač promjena u svim zemljama u kojima poslujemo. Telekomi najširoj populaciji donose nove tehnologije, oni su nositelji digitalizacije. Dogodile su se brojne transformacije u ovoj industriji“, rekao je Đuranović.

Ognjen Brborović

Ognjen Brborović, predsjednik Povjerenstva za medicinski kanabis Ministarstva zdravstva RH na predavanju I $ U Mary Jane prognozirao je da će za deset godina rekreativni kanabis u Europskoj uniji biti legalan. Brborović svoj zaključak temelji na procjeni da će tržište rekreativnog kanabisa u EU do 2028. vrijediti čak 60,3 milijardi eura. Bilo je govora i o potencijalu medicinske upotrebe kanabisa. „Dionice najvećeg proizvođača medicinske marihuane Aurora Cannabis zbog svog eksponencijalnog rasta proglašene su novim bitcoinom“, istaknuo je Brborović.

Na panelu Mi smo Hrvatska sudionici su zaključili da u brendiranju Hrvatske kao poželjne destinacije više nije dovoljno imati samo sunce i more, kao i da su vrhunski sportaši idealni promotori svoje zemlje. „Svaki sport ima svoju publiku, dok sportaši svojim imenom i rezultatima sudjeluju u kreiranju brenda. Na regatama u nekim od najljepših destinacija na svijetu uočio sam da su naše prirodne ljepote, infrastruktura i ostatak ponude na njihovoj razini“, kazao je Šime Fantela, olimpijski, svjetski i europski prvak u jedrenju.

Walter Susini

Walter Susini, potpredsjednik za marketing Coca-Cole za EMEA regiju, na predavanju Dobar posao je dobar za posao ustvrdio je da je etika postala nova društvena valuta. Uvjeren je da brendovi danas više nego ikad imaju misiju i da nikad nije bilo bolje vrijeme za zauzeti se za neku višu svrhu. “Ja za sebe volim reći da sam brend aktivist. Brendovi su dio rješenja problema. Ako u to ne vjerujete, bavite se pogrešnim poslom”, poručio je Susini. 

Video intervjue s nekim od današnjih predavača pogledajte na YouTube kanalu Weekend Media Festivala.

Učitati još
Zatvori