Louvre je dobio novi vizualni identitet s hrvatskim potpisom

Louvre

Louvre

Jedan od najpoznatijih muzeja i kulturnih institucija na svijetu, znameniti muzej Louvre u Parizu, prošle je godine raspisao pozivni natječaj za novi vizualni identitet na kojem je, u konkurenciji najboljih francuskih dizajnera, studija i agencija, pobijedio rad u kojem su velikim dijelom sudjelovali i mladi hrvatski dizajneri Sandro Dujmenović i Marko Hrastovec, autori nove tipografije pariškog muzeja.

louvre post 3

louvre post 5

Sandro Dujmenović mladi je dizajner koji je nakon rada u u agenciji Bunch te kao art direktor u digitalnoj agenciji Brlog iz grupe Bruketa&Žinić, nedavno u Zagrebu pokrenuo svoj samostalni studio SDDS (Sandro Dujmenović Design Studio) gdje mu se na ovom projektu pridružio također mladi, no iskusni i iznimno stručni kolega Marko Hrastovec.

Sandro Dujmenović

Sandro Dujmenović

Marko Hrastovac

Marko Hrastovac

Nakon 23 godine korištenja vizualnog identiteta Pierra Bernarda, jednog od najvećih francuskih dizajnera, muzej je raspisao veliki natječaj gdje su u konkurenciji najboljih francuskih dizajnerskih studija hrvatski dizajneri pobijedili sa svojim dizajnerskim rješenjem i prijedlogom. Uz redizajnirani identitet muzej će dobiti i primarnu tipografiju ‘Louvre Sans’ i ‘Louvre Serif’. Muzej će zadržati ekskluzivno pravo korištenja fontova na pet godina, dok postoji i mogućnost trajnog otkupa i korištenja nakon tog perioda.

louvre post 2

louvre post 1

Dizajnerima koji stoje iza ovog velikog uspjeha ovo je svakako vrhunac (dosadašnje) karijere, a usudili bi se i reći i prilično važan pothvat i za hrvatski dizajn.

louvre post 6

Foto: Marija Gašparović, Shutterstock

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori