Posjetili smo Studio Numero Five i uživali u njegovom kreativnom svijetu

Iza svakog brenda, svake ideje, svake fotografije, nalazi se priča. U posljednjem desetljeću koje je obilježilo razvoj društvenih mreža, ta je priča dobila pomak prema vizualnom. Od motiva i detalja preko načina na koji su stilizirani do same fotografije koja će privući našu pažnju, prenijeti poruku ili biti izvor inspiracije, vizualne priče danas su važnije no ikad i nalaze se svuda oko nas. Koliko je dobra vizualna priča važna i moćna? Upravo se ona krije iza Instagram profila na koje se uvijek iznova vraćate, fotografija koje volite promatrati, pomno stiliziranih kutaka u kojima ćete i sami okinuti fotografiju, brendova čiji će vas vizuali privući da njihove komade bar razgledate, ako ne i kupite. Tko se nalazi iza tih vizualnih priča?

Nakon dvanaest godina rada u velikim korporacijama, Marina Rendulić odlučila je prigrliti svoju kreativnu stranu i pokrenuti vlastiti studio. Sve je započelo sa VW camperom koji je u trenu osvojio Instagram i postao hit photobooth, a pretvorilo se u studio numero five, kreativni studio koji svaki kutak, proizvod ili brend može pretočiti u zanimljivu, novu i kreativnu vizualnu priču.

Izvrsnost, entuzijazam, radoznalost, dinamiku i kreativnost filozofija su i kvalitete koje predstavlja broj pet u njegovom imenu, a iza imena danas se uz Marinu, vlasnicu studija i pokretačicu cijele kreativne priče, nalazi i kreativna direktorica Antonela Gaura, zaljubljenica u dizajn interijera, stiliziranje interijera i uradi sam projekte. Zašto je vizualna priča danas toliko važna, čime se sve bave, odakle crpe inspiraciju i kako izgledaju njihovi radni dani, otkrile su nam u ugodnom druženju i divnom prostoru njihovog studija u kojem se odmah osjećale kao doma.

Kako je započela priča o studiu numero five?

Priča je započela sasvim slučajno kada sam pregledavajući uvijek inspirativni Pinterest naletjela na šarmantni VW camper koji me na prvu oduševio. Iz znatiželje sam dalje istražila po raznim web stranicama gdje ga se može kupiti i tako sam našla jedan s adresom u Rijeci i znala da je to to. Moj muž je mislio da će moja potraga potrajati, ali ja sam ga uspjela naći u tri dana. Bili smo jako uzbuđeni ni ne znajući kako će upravo taj camper biti početak cijelog jednog kreativnog putovanja.

Uz dobru ideju, za pokretanje vlastitog projekta i biznisa uvijek treba i malo hrabrosti. Koliko je zapravo teško bilo odlučiti se na taj korak? Je li zasad sve onako kako si zamišljala?

Znam da zvuči kao klišej, ali doista treba hrabrosti da počnete živjeti svoje snove. Tijekom 12 godina rada u korporaciji uvijek bi razmišljala što bi bilo, kad bi bilo. Čovjek se boji prepustiti promjeni iz straha izlaska od poznatog i uhodane rutine, ali nema ljepšeg osjećaja od onoga kada se usudite raditi što volite, budete sam sebi šef i odgovarate isključivo sebi. Ne možete pobjeći od samih sebe i ako ne pokušate to će vas zauvijek kopkati i možete postati nesretniji nego da riskirate pa makar i ne uspijete. Slušajte sebe, skupite hrabrosti i uživajte u onome što slijedi. Ne mogu reći da je sve onako kako sam zamišljala jer su se neke stvari posložile same jednom kada je posao krenuo, ali sve je bolje nego što sam se ikada nadala.

U nekoliko crta – čime se studio numero five sve bavi?

Studio numero five je kreativni studio kojemu je misija stvaranje kreativnog sadržaja i jedinstvenih proizvoda s pričom. Kreiranje sveprisutnog instagrammable utjecaja na vašu okolinu i zadovoljavanje potreba vaših klijenata. Studio numero five trenutno u ponudi ima VW camper photo booth i vintage photo booth uz photowall s pozadinom savršenom za sve vrste korporativnih i društvenih evenata. Ukoliko imate odličan proizvod ili uslugu, ali imate problema s vizualnim identitetom na svojim društevnim mrežama bez brige, i mi smo to prošli i vrlo rado ćemo vam svojim kreativnim i jedinstvenim pristupom svakom pojedincu prenijeti poruku i vrijednosti vašeg brenda kako bi u bespućima interneta pronašao svoje mjesto i isticao se svojom kvalitetom. Pomoći ćemo vam odrediti color code, poruku, emociju i stil vašeg brenda uz našu uslugu storytelling-a.

Svaki dio vašeg radnog dana prožet je kreativnošću. Odakle crpite inspiraciju, ideje za nove projekte?

Najviše inspiracije pronalazimo gdje drugdje nego na Pinterestu! Inspiracija ovisi o sezoni, emociji koju želimo prenijeti te potrebama naših klijenata. Najviše nas ispiriraju ljudi, njihova osobnost i karakter kao i pozadinska priča o njihovom proizvodu ili usluzi.

U doba Instagrama i drugih društvenih mreža, važnost vizualnog neporeciva je. Ipak, čini se da se u Hrvatskoj tek polako počela rađati svijest o važnosti vizualnog identiteta, prenošenje poruke i priče kroz vizualno. Koliko su hrvatska publika i hrvatsko tržište zahtjevni? Koji su neki od najvećih izazova s kojima se susrećete u svom poslu?

Mi smo zasad imale jako puno sreće jer smo radile s vrlo inspirativnim, a opet jednostavnim ljudima koji bi nam prenijeli svoju priču i emociju, a mi bi to pretočile u fotografiju koja predstavlja poruku i vrijednosti njihovog brenda. Polako shvaćaju da im je vizualni identitet na društvenim mrežama jako bitan, ali kod nas taj val ide puno sporije nego vani. Najveći izazov je nekoga uvjeriti da mu je takva usluga potrebna ukoliko sami toga nisu svjesni. Što je velika šteta za njih i njihovo poslovanje jer u ovom slučaju treba djelovati u trenutku i ne čekati pet godina da se provede određena poslovna strategija. Klijente treba vizualno zadovoljiti danas, a kvalitetom ga zadržati za sebe i u budućnosti.

Kreativni poslovi poput vašeg mnogima su još uvijek apstraktni i nejasni. Kako izgleda jedan vaš tipičan radni dan, ako je tipičan pridjev koji se uopće može upotrijebiti?

Najveća prednost i čar kreativnih poslova je ta da ne postoji nešto kao tipičan radni dan. Ima dana kada smo po cijele dane u autu i nabavljamo razne propse za photo booth, photowall ili fotkanje nekog proizvoda. Druge dane pijemo kavu ili gin u „lounge“ dijelu našeg ureda i brainstormamo nove ideje. A onda dođu i dani „tipičnog“ rada kada odrađujemo poslovne domjenke ili vjenčanja. 

Iako se nalazite tek na početku svoje priče, uspjeha ne nedostaje i iza vas već je nekoliko zanimljivih projekata i suradnji. Koliko kretivne slobode zapravo ima u ovom poslu? Pristupaju li vam suradnici i klijenti sa strogo zadanim smjernicama, ili vam je ipak češće dopuštena kreativna igra?

Sve ovisi o tipu suradnje i klijentima. Za korporativne evente često naša kreativa bude srezana budžetom klijenata i tu ne pokažemo svoj maksimum, ali s tim problemom se većina kreativaca susreće što i nije tako strašno. Kada se radi o privatnijim i osobnijim suradnjama za određeni brend tada imamo puno više slobode i uvijek volimo naglašavati koliko volimo biti kreativni pripovjedači nečije priče.

I za kraj ono nezaobilazno pitanje – kakvi su planovi za budućnost?

Kod nas vam se to iz dana u dan mijenja (hahaha). Pošto smo Antonela i ja velike zaljubljenice u dizajn, stiliziranje i dekoriranje interijera možda možete očekivati nešto u tom smjeru ili ćemo izbaciti neki novi ludi proizvod za event pop up cornere. Ni mi još sto posto ne znamo! Ne preostaje vam ništa drugo, nego nas pratiti i dalje uz nas širiti osmijeh, povezivati se s drugima i stvarati nove uspomene. 

Foto: Sanja Tušek

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori