Hotel Canopy by Hilton je otvorio svoja vrata i jako nam se sviđa njegov bar

Kao što smo svojevremeno najavili, Zagreb je i službeno dobio još jedan hotel s potpisom velike Hilton grupacije. Na mjestu hotela Arcotel u Branimir Centru smjestio se Canopy by Hilton, stilski genijalan hotel i jedan od novijih Hiltonovih brendova koji je zauzeo ovu odličnu, atraktivnu lokaciju. Radi se o lifestyle brendu visoke klase i visoke razine dizajna kojeg odlikuje spoj međunarodnih standarda i lokalnih obilježja, čiji je prvi hotel izgrađen 2014. u Reykjaviku, a u četiri godine koliko postoji počeo se širiti na brojne svjetske metropole, pa među njima i Zagreb.

Canopy Central Café and Bar i restoran ReUnion

Osim što je zaista odlična početna točka za upoznavanje Zagreba, istovremeno je i savršeno mjesto za okupljanje. Canopy Central Café and Bar odlično je pozicioniran u odnosu na CineStar kino u Branimir Centru te može biti stanica za piće i mali zalogaj prije ili poslije filma. ReUnion Restaurant, koji je dobio ime po tvornici čokolada Union koja se nekada nalazila na ovom mjestu, prijedlog je za poslovni ručak ili romantičnu večeru.

Ono što hotel čini posebnim je njegovo uređenje. Od samog ulaska u Canopy, od predvorja, bara, restorana i naposljetku njegovih soba na katu, svaki detalj je na svojem mjestu i čini privlačnu dizajnersku priču. Uređenje je bilo povjereno Studiju Franić Šekoranja koji su u interijer unijeli svoj prepoznatljivi potpis te kreirali nešto posebno i novo. Udobne fotelje, eksplozija boja i detalja te toplina prostora bez sumnje će vas privući da s vrata ostanete barem na kavi.

Deana Franića i Sašu Šekoranju upitali smo par pitanja vezanih uz uređenje – u nastavku čitajte što su nam otkrili i ne propustite doznati iz prve ruke što se u Canopyju sve nudi.

1. Što je bila nit vodilja za kreiranje zanimljivog prostora Canopy Central Caféa i Bara?

Canopy brend inzistira na lokalnoj inspiraciji kao osnovnoj temi u uređenju prostora. Tako je sam bar posvećen velikim znanstvenicima s ovih prostora: Nikoli Tesli i Slavoljubu Penkali čija je tvornica bila u neposrednom susjedstvu hotela.

Sama tema je nametnula time i osnovni izgled interijera bara – znanstvena biblioteka u kojoj se isprepleću razni stilski utjecaji, od retro i industrijskog izgleda namještaja, klasičnih linija biblioteke, do utjecaja street arta koji je obilježio ulicu u kojoj se nalazi i sam hotel.

Industrijski dizajn jedna je od osnovnih vizualnih smjernica branda što se vrlo lako uklopilo i u naš koncept. Kako je ova ulica u prvoj polovici prošlog stoljeća bila industrijska zona smještena uz željezničku prugu pa se iz te činjenice razvijao i osnovni vizualni koncept cijelog hotela.

2. Kako ste svoju viziju uklopili u zadane okvire Canopy koncepta?

Riječ je o interaktivnom procesu u kojem je sve ideje trebalo prilagoditi glavnim smjernicama Canopy brenda, sam proces je nekad bio vrlo ograničavajuć, ali mislim da smo uspjeli u zadanim okvirima i standardima u velikoj mjeri razviti našu ideju i viziju interijera.

3. Jeste li imali odriješene ruke za sve ideje u procesu dizajniranja?

Uglavnom smo uspjeli realizirati većinu naših ideja, ali to nikako ne možemo nazvati odriješenim rukama već više pomnom prilagođavanju ideja osnovnim smjernicama brenda. U samom procesu dizajniranja rijetko se dogodi da vam klijent da odriješene ruke, a to je još veća rijetkost kada govorimo o velikim hotelskim lancima koji imaju cijeli niz smjernica i standarda koje se moraju ispuniti kako bi brand bio prepoznatljiv i zadovoljavao najviše zahtjeve udobnosti, funkcionalnosti i sigurnosti.

Foto: Sanja Jagatić

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori