Smanjite stres na minimum uz ove namirnice

Ako bismo morali birati drugo ime za ponedjeljak, ta druga riječ bi zasigurno bila stres. Nove obveze, brige, pretrpani dnevni raspored, gužva u prometu i rokovi koji je svaki hitniji i bitniji od drugoga iznova počinju svakog ponedjeljka. Tijekom vikenda tijelo i um se opuste u smirenoj atmosferi i uživanju s prijateljima i obitelji, a onda dođe ponedjeljak rezerviran za napetost, šokove i jurnjavu. Iako je u modernom društvu gotovo nemoguće funkcionirati bez stresa, možemo si barem malo pomoći i ublažiti stres i njegove neugodne posljedice. Kako bismo sačuvali zdravlje, jednostavnije se snalazili u poslovnim obvezama i pritom bili zadovoljni, osim pozitivnih misli, dobre organiziranosti i planiranja, važno je birati hranu koju jedemo. Uz dovoljnu količinu vode koja nam je najbolja saveznica ljepote i zdravlja, na svoj dnevni menu uvrstite hranu koja će vam pomoći smanjiti stres na minimum. Antistres terapija može biti ukusna i zabavna.

Šparoge

Depresija je povezana s niskom razinom folne kiseline pa su u prevenciji ove ozbiljne bolesti današnjice šparoge idealna hrana. Samo nekoliko stabljika šaroga pružit će dvije trećine od potrebnog ukupnog dnevnog unosa folne kiseline. Zato si priuštite bogati omlet s toliko zdravim šparogama i stresu sa svim njegovim lošim posljedicama zadajte ozbiljan udarac.

Avokado

Vitamin B je izuzetno važan za zdravlje živčanog sustava i moždanih ćelija. Brojne studije ističu kako unošenje dovoljnih količina vitamina B uvelike mogu pomoći u ublažavanju osjećaja anksioznosti. Avokado je zato idealna namirnica koja će nam pomoći da se što jednostavnije nosimo sa stresom budući da sadrži i vitamin B, ali i vitamin E, K i C, nisko je kaloričan i sadrži vrlo malu količinu zasićenih masti. Odlično se kombinira s drugim namirnicama, idealan je za umake, juhe ili jednostavno grickanje kao zdravi snack.

A post shared by Vegan Recipes (@thevegansclub) on

Borovnice

Borovnice su sočan i osvježavajući antioksidans koji je idealna hrana za ljetne mjesece. Bilo da se miješa u smoothije, dodaje kolačima ili konzumira kao zdrav međuobrok, one će pomoći zaštititi živčane stanice i dati svoj doprinos u obnavljanju. Također, bogate su vitaminom C pa će nas osnažiti i dati dodatnu energiju koju nam stres zna narušiti.

Špinat

Špinat je bogat magnezijem što može pomoći u reguliranju razine kortizola. Obiluje vlaknima pa minimalizira glad koja ćešto puta zna biti okidač nervoznog raspoloženja i osjetiljivosti na stres. Špinat je odlično kombinirati uz bilo koji obrok s jajima ili bijelim mesom kao izvor zdravlja i smirenosti.

Piletina

Piletina je bogata aminokiselinom Tryptophan koja potiče proizvodnju hormona sreće-serotonima što će značajno smanjiti depresivna stanja. Iako je ona često na jelovnicima na našem podneblju, moguće ju je pripremiti na mnogo načina koji nisu ni malo dasadni. Uz zanimljive umake, premaze i priloge uživajte u piletini i oslobodite se stresa.

A post shared by FoodBlogs.com (@topfoodblogs) on

Čaj od kamilice

Šalica toplog čaja od kamilice prije spavanja može pomoći da se smirite i spavate opušteno. Flavonoid pod nazivom apigenon zaslužan je za smirujući učinak kamilice koji ublažava anksioznost koja zna biti vrlo neugodna i blokirajuća.

A post shared by @dromelot on

Mlijeko

Za kraj dana šalica mlijeka je također vrlo dobra ideja. Lactium iz mlijeka ima smirujući učinak, snižava krvni tlak, a kalij može pomoći i u ublažavanju bolova u mišiću. Ukusni recepti s mlijekom i učinit će večeri udobnima i smirujućima što će goditi i našem zdravlju i raspoloženju.

A post shared by BETH KIRBY (@local_milk) on

Tekst: Dijana Ljubanović

Foto: Instagram, Unsplash

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori