Savjeti za kavopije: kako ‘izliječiti’ jutarnje neraspoloženje

@danaallex

Mnogi svoje jutro ne mogu zamisliti bez velike šalice kave. To je posebno nezamislivo u ponedjeljak ujutro kada nam svima treba onaj dodatni poticaj i motivacija za tjedan. Jutarnje raspoloženje stoga često pokušavamo popraviti kofeinom i u tome zaista nema ništa loše. No, što kada smo potpuno neraspoloženi u nedostatku svoje dnevne doze? S obzirom na to da je kava stimulans i svojevrstan opijum na koji se lako navući imamo nekoliko savjeta uz koje ćete izbjeći promjene raspoloženja čak i ako preskočite svoju šalicu kofeina.

Kontrolirajte jutarnje raspoloženje doziranjem kave

@emmahill

Kako kava djeluje na živčani sustav, ona u prevelikim dozama može izazvati razne tegobe, a jedna od njih su i promjene raspoloženja u nedostatku iste. Stimulira nas i budi osjetila što je jedan od glavnih razloga zašto ju pijemo. Neki ju ispijaju u tolikim količinama da su već razvili ‘imunost’ na njezino djelovanje, no ako niste jedan od tih sretnika možda bi bilo dobro da obratite pozornost na ‘tajming’. Naime, ispijanje kave u kasnijim poslijepodnevnim satima uvelike će utjecati na vaše jutarnje raspoloženje. Zašto? Kako bi se tijelo prirodno opustilo, pripremilo na san, a vi noć proveli neometano i ujutro se probudili svježi.

Preskočite šećer i zaslađivače

@thedorisday

Lako je kavu pretvoriti u kalorijsku bombu i pravi desert bez da to i primijetite. Razne arome koje poboljšavaju okuse, šlag i šećer zaista vam ne rade uslugu kada je u pitanju jutarnje raspoloženje. Osim što će poremetiti rad hormona i utjecati na to da ga želite još više dugoročno će ostaviti traga i na centimetrima oko struka. Dodavanje cimeta u kavu neće samo dodati aromu već su i brojne studije dokazale da on snižava razinu lošeg kolesterola u krvi, a slično je i s dodavanjem čistog kakaa.

Birajte organsku kavu

@mylittlebooktique

Baš poput hrane i kvaliteta kave ovisi o tome na koji je način prerađena i uzgojena. Ona koja je špricana pesticidima i tretirana raznim toksinima također će po ulasku u tijelo i krvotok utjecati na promjene raspoloženja koje svakako možete izbjeći. Pokušajte ju usporediti i s okusom, a razlika u teksturi i mirisu vidljiva je na prvi pogled. Još jedan savjet kojeg iskusni kavopije koriste jest da svoju kavu filtriraju kroz papirnati filter čime otklanjaju brojne toksine koji ponovno uvelike diktiraju naš ‘mood’. Tko još želi loše jutarnje raspoloženje za početak novog radnog tjedna?

Foto: Instagram

0

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori