Hrana koja će vam dati više energije od kave

Svi koji rano ustaju i tijekom dana su zatrpani obvezama znaju koliko im znači šalica jake kave da ih razbudi, vrati energiju i unese malo svježine u rad i svakodnevne aktivnosti. Jutarnje razbuđivanje uz kavu uobičajen je ritual ljudi diljem svijeta. No,  i poslijepodnevna kava mali je trik koji pomaže u završavanju svih dnevnih zadataka, a i vraća volju za after work druženja. Ipak, osim kave postoji cijeli niz sjajnih kombinacija zdravih namirnica pretvorenih u ukusne obroke koji će nam vratiti energiju, osvježiti nas i osnažiti. Pritom su zdrave i ukusne pa uz slasne zalogaje možemo u jednom imati ukusan obrok i energizirajuće sredstvo.

Izbjeći ćete tako predoziranje kavom, ubrzano lupanje srca i nesanicu, a tijekom dana bit ćete jednako poletni kao kada konzumirate kofein u velikim količinama.

Smoothie

Smoothies su idalni za sve koji preživljavaju ubrzana jutra i nemaju vremena za pripremanje hrane, odnosno kuhanje obroka. Na web stranicama društvenih medija vjerojatno ćete pronaći stotine i stotine zanimljivih recepata od kojih većina uključuje razne kombinacije voća i povrća za obroke bogate hranjivim tvarima. Da biste povećali razinu energije, svakako u svoju prehranu uključite sastojke poput grčkog jogurta za bjelančevine, špinat za vitamine, banane i lanene sjemenke. Da biste ostali siti do ručka, dodajte kolač od proteinskog praha za povećanje udjela proteina u organizmu.

View this post on Instagram

 

A post shared by Kristan Raines (@thebrokenbread) on

Jaja

Jaja su hrana koja obiluje bjelančevinama i to će vašem tijelu dati energiju koja vam je potrebna da se ujutro pokrene. Proteini vam daju energiju, štite vaše tijelo pomažući održavanju mišićne mase.

No, ako ste poput većine ljudi, nemate vremena ujutro za doručak. Dobra vijest o jajima je da ih možete skuhati večer prije i jednako uživati u njima drugoga dana. Uživajte u njima i u kolačima s punomasnim sirom i uživajte u ukusnoj hrani i osjećaju osnaženosti i energičnosti.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kristan Raines (@thebrokenbread) on

Grčki jogurt i bobičasto voće

Police u trgovinama prepune su svih vrsta jogurta, a posebno je zanimljiv izbor grčkih jogurta s različitim okusima i dodacima. Pronađite varijantu koja vam najviše odgovara, no ipak je najzdravija opcija kombinacija klasičnog, “običnog” grčkog jogurta jer sadrži najmanje šećera. Umjesto industrijskih aromatiziranih izdanja, radije u “obični” grčki jogurt ubacite bobičasto voće bogato vitaminima. Ono će vas osvježiti i podići energiju.  Neki od naših favorita uključuju jagode, borovnice i maline. Također možete dodati žlicu meda ili agava sirupa, što je idealno za sladokusce.

Domaći energetski zalogaji

Neka vaš odabir bude umjetnost pripremanja obroka stvaranjem vlastitih energetskih zalogaja. Ove loptice veličine ugriza su idealni snack kada ste na putu i trebate brzi poticaj energiji. Trebat će vam nekoliko sastojaka koje već imate u svojoj kuhinji:

  • Zobena kaša
  • Chia sjemenke
  • orašasto voće
  • kokos u listićima
  • Čokoladni čips
  • Maslac
  • Suho voće

Sve ove sastojke umiješajte i pretvorite u kuglice koje ćete svuda nositi sa sobom. Energetski zalogaji savršeni su za zgrabiti i otići. Jednostavno se uklapaju u torbicu, ne trebaju biti u hladnjaku i praktički su idealan snack za ponijeti.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sophie (@livehealthywithsophie) on

Hummus

Zdravstvene prednosti graha, leće i slanutka su beskrajne. Ako želite zdravi snack koji će vam dati sate energije, probajte ubaciti hummus u svoj jelovnik. Ova mješavina slanutka i začina savršen je prilog tijekom ručka u kojemu ćete uživati, a i vaše tijelo će vam zahvalno. Ovu kremastu smjesu možete dodatno obogatiti nasjeckanim krastavčićima, mrkvom ili začinima po želji.

Mješavina orašastih plodova i suhog voća

Najbrži i jedan od najzdravijih snackova je mješavina orašastih plodova u kombinaciji sa suhim voćem. Postoji bezbroj ukusnih i zdravih varijanti koje će vam zamijeniti obrok i vratiti vam energiju i svega nekoliko zalogaja. Možete uvijek sa sobom ponijeti mješavinu lješnjaka, badema, grožđica i suhih marelica. Ako volite bogatije okuse možete im dodati i malo cimeta, muškatnog oraščića i soli pa ih ostaviti na nekoliko minuta u zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva i imat ćete spreman preukusan i zdrav snack koji će biti vaš mali pomagač u savladavanju dnevnih obveza.

Foto: Instagram, Unsplash

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića. više informacija

Ova stranica koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Zatvori