Cedevita slavi 50. rođendan, a s njom i glas generacije CE

Cedevita slavi 50. rođendan, a s
njom i glas generacije CE

U skladu sa željom za osvježenjem komunikacije brenda, Cedevita je upravo lansirala novu dugoročnu kreativnu platformu. Naime, riječ je o ‘Okus Generacije CE’ koja predstavlja novi manifesto jednog od naših omiljenih domaćih brendova. Nova kampanja inspirirana je samim potrošačima Cedevite, a koji su ustvari svih generacija i životnih stilova i kao takvi pripadaju jednoj novoj, univerzalnoj i jedinstvenoj generaciji CE.

Cedevita ju predstavlja i promovira kao prvu generaciju koja se ne identificira kroz godine rođenja već kroz stanje duha i zajednički sustav vrijednosti. Njeguju pozitivan duh i zajedništvo, ne robuju predrasudama već ju povezuju različitosti. To je generacija koja se ne srami pokazati emocije jer zna kako je bit života u povezivanju i dijeljenju važnih trenutaka s drugima.

Cedevita – generacija CE

Osnovna karakteristika omiljenog napitka je oduvijek ista- osvježenje. Danas se osvježenje ne odnosi samo na utaživanje žeđi, već  je ono utkano u stanje uma potrošača. Nove generacije žele osvježiti emocije, veze, ideje i misli. Samim time, više nije dovoljno pričati o tradicionalnoj definiciji osvježenja, odnosno o funkcionalnosti Cedevitinih 9 vitaminima koji pridonose isključivo fizičkom osvježenju i podizanju energije.

50. rođendan i nova kampanja

Cedevita ove godine slavi 50. rođendan. Kroz novu kampanju poručuje da su godine stanje duha i da je svako vrijeme dobro vrijeme za osvježenje. Nova komunikacija i kampanja obiluje inspirativnim scenama, karakternim ljudima koji su autentični ljubitelji Cedevite, te autorskom glazbom koja podsjeća na nekadašnje promotivne kampanje brenda koje smo voljeli i slušati, a ne samo gledati.

Kampanja je nastala u suradnji Cedevite, kreativne agencije Leo Burnett Beograd pod vodstvom Anje Radulović, a spot su realizirali produkcijska kuća Tuna Fish i redatelj Kosta Glušica. Kako živi, o čemu sanja, i u što vjeruje Generacija CE možete otkriti u novim TV spotovima.

 

Foto: PR, YouTube

Učitati još
Zatvori